بازدید 17594
۵

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹/ افزایش قیمت در صرافی‌های بانکی و بازار آزاد

بازار ارز امروز با رشد قیمت ها همراه شده است. این روند از روز گذشته باعث شد تا دوباره دلار آمریکا به کانال شانزده هزار تومانی بازگردد. در این شرایط، رشد نرخ درهمخ امارات یکی از دلایل افزایش قیمت دلار می باشد. اما به نظر می رسد بازارساز با افزایش شاخص ارزی، سعی در مدیریت عرضه و تقاضا در بازار دارد.
کد خبر: ۹۷۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 22 April 2020

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹/ افزایش قیمت در صرافی‌های بانکی و بازار آزاد

بازار ارز امروز با رشد قیمت ها همراه شده است. این روند از روز گذشته باعث شد تا دوباره دلار آمریکا به کانال شانزده هزار تومانی بازگردد. در این شرایط، رشد نرخ درهمخ امارات یکی از دلایل افزایش قیمت دلار می باشد. اما به نظر می رسد بازارساز با افزایش شاخص ارزی، سعی در مدیریت عرضه و تقاضا در بازار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه سوم اردیبهشت 99) بازار ارز، شاهد رشد قیمت دلار و یورو هستیم. به گونه ای که در صرافی های بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 15400 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 15500 تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 150 تومان افزایش داشته است.

همچنین یورو در این صرافی ها، به نرخ 16800 تومان از مردم خریداری می شود و با رشد 150 تومانی به قیمت 16900 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر نرخ های اعلام شده در صرافی های بانکی، شاهد رشد قیمت ها در بازار آزاد نیز هستیم. به گونه ای که هر اسکناس دلار آمریکا در این بازارها، به نرخ 16260 تومان و یورو نیز به نرخ 17600 تومان معامله می شود. همچنین درهم امارات به عنوان ارز اثرگذار بر قیمت دلار در بازار تهران، با افزایش نسبت به روز قبل، به قیمت 4500 تومان رسیده است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۴ ارز افزایش و قیمت ۲۳ واحد پولی دیگر کاهش یافت. نرخ ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «چهارشنبه سوم اردیبهشت ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش ۴۷۰ ریالی به قیمت ۵۱ هزار و ۶۲۴ ریال و هر یورو نیز با افزایش ۱۰۸ ریالی به قیمت ۴۵ هزار و ۵۹۲ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۳۱۰ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۶۱ ریال، کرون نروژ ۳ هزار و ۹۴۴ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۱۵ ریال، روپیه هند ۵۴۶ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۴   هزار و ۷۴۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۶۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۹۸۱ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۶۰۱ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۹۳ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۲۱۴ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۲ ریال، روبل روسیه ۵۴۵ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۶ هزار و ۵۱۹ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۳۷۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۳۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۸۷ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۳ هزار و ۹۵۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۰۴ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۶۵ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۲۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۹ هزار و ۳۰۰ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۵۵۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۶۴۰ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۷۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۷۰۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۸۴۵ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۶۲۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۹۸ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزارریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
قیمت نفت اگه بشکه ای ۱ دلاربشه
کرونا اگه نصف جمعیت جهان رونابود کنه
تحریمها اگه تاابدادامه داشته باشه
رکود اقتصادی اگه هر روز بدتر بشه
کسب وکارها اگه هر روز کسادتربشه
احتمال رویایی نظامی بین ایران وامریگا اگه هر روزبیشتربشه
بازم همچنان شاهد رکورد زنی روزانه ۱۰-۲۰ هزارواحدی بورس نورچشمی خواهیم بود !!!!
احتمال زیاد توی بانک مرکزی آلاکلنگ گذاشتن چون هیچ فرمولی وجود ندارد اون تصمیم میگیره که مثبت بشه یا منفی .
پول ایران هر روز میشه مثل کاغذ بی ارزش،
فعلا عذر دولت برای گران شدن دلار موجه میباشد
چون نفت برای فروش صفر
بازار کسب کارها تعطیل اخذ مالیات از کاسبی که خود در کسب روزیش درمانده غیر ممکن میباشد
دولت مقطعی هم که شده باید دلار بالا بیاره طلا
بالابیاره بفروشه چاله چوله ها را جزئی پرکنه
انشالله کرونا نابود بشه اقتصاد ونفت به حالت عادی برگرده
این وظعیت برای تمام کشورهای دنیا بوجود آمده
قیمت واقعی دلار اخروقت امروز ۱۶۴۰۰ وسکه ۶۵۵۰۰۰۰ تومان بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار