بازدید 7469
روبرتو کارلوس:

در ۱۰دقیقه اینتر را ترک کردم و رفتم رئال مادرید

مشکل این بود که در ۷ بازی اول خود به عنوان وینگر، ۷ گل به ثمر رساندم. پس از اینکه در سال ۱۹۹۵ به ایتالیا آمدم، آن‌ها از من در خط حمله استفاده می‌کردند و من از این بابت رنج می‌کشیدم.
کد خبر: ۹۷۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 22 April 2020

در سال ۱۹۹۵، روبرتو کارلوس از باشگاه پالمیراس برزیل به اینتر پیوست، اما پس از گذشت یک فصل، این باشگاه را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و به مدت ۱۱ سال در رئال مادرید بازی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت بین المللی فوتبال گل، روبرتو کارلوس اذعان می‌کند که سرمربی اینتر در سال ۱۹۹۵ که روی هاجسون بود، از او به عنوان وینگر سمت چپ استفاده می‌کرد درحالی که پست مورد علاقه کارلوس، فولبک سمت چپ بود.

ناراضی بودن کارلوس از شرایطش در اینتر باعث شد تا او خیلی سریع این باشگاه را ترک کند. او در این رابطه می‌گوید: من به عنوان یک وینگر در اینتر بازی می‌کردم. مشکل این بود که در ۷ بازی اول خود به عنوان وینگر، ۷ گل به ثمر رساندم. پس از اینکه در سال ۱۹۹۵ به ایتالیا آمدم، آن‌ها از من در خط حمله استفاده می‌کردند و من از این بابت رنج می‌کشیدم. من با موراتی صحبت کردم و به او گفتم که نمی‌توانم در خط حمله بازی کنم، زیرا ۳ ماه بعد، باید در مسابقات کوپا آمریکا به میدان می‌رفتم. پس از آن من با لورنزو سانز (رئیس وقت باشگاه رئال مادرید) ملاقات کردم و در عرض ۱۰ دقیقه، اینتر را ترک کردم و به رئال مادرید آمدم! در آن زمان کار‌ها خیلی سریع انجام می‌شد.

روبرتو کارلوس: غیبت نیمار، آرامش را به اردوی برزیل برگردانده | فوتبالی

کارلوس همواره از تحسین‌کنندگان نیمار بوده است و حال معتقد است که با فرا رسیدن جام جهانی و درخشش با تیم ملی برزیل، نیمار می‌تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. او در این باره می‌گوید: نیمار بازیکن خیلی خوبی است. او خوشحال است، گل می‌زند و من دوست دارم تا فروتنی و تواضع او را در پاری سن ژرمن مشاهده کنم. در آینده و در جام جهانی، او می‌تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها