بازدید 16483
۷

انتقاد یک نماینده از سریال پایتخت

نماینده تهران با انتقاد از نحوه نشان دادن چهره نمایندگان در سریال پایتخت به موضوع حکم اخیر دادگاه محمود صادقی نماینده مجلس اشاره کرد و از رئیس قوه قضاییه خواست به این موضوع ورود کند.
کد خبر: ۹۷۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 21 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با ابراز امیدواری از رفع بلای کرونا در تذکری به صداوسیما اظهار کرد: صداوسیما کارهای زیادی انجام می‌دهد از جمله اینکه اخیرا در یک سریال نماینده مجلس را آدم مفلوک و بدبخت و بیچاره‌ای نشان داد که حتی نمی‌تواند کفش‌هایش را جفت کند و حق برخورد با راننده‌اش را ندارد.

وی افزود: جدا از این کارهای صداوسیما، درخواست ما این است که موضوع دعوا بین وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر پهنای باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز به نفع مردم حل شده و سرعت اینترنت افزایش پیدا کند که در حال حاضر سرعت اینترنت بسیار کم شده است.

این عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید در تذکری دیگر با اشاره به انتشار اخباری در رسانه‌ها درباره حکم دادگاه محمود صادقی نماینده تهران گفت: موضوع حکم دادگاه آقای صادقی در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به اینکه آقای رئیسی خودشان هم به موضوع حساب‌های قوه قضاییه ورود کردند از ایشان می‌خواهیم که مشکلی برای آقای صادقی به خاطر تذکرشان درباره همین موضوع ایجاد نشود. آقای آملی لاریجانی هم بگذرد.

کواکبیان در پایان در تذکر دیگری خواستار در دستور قرار گرفتن طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
اول اینکه پایتخت هر چه بود تمام شد آقای همدانی اصل دوم اینکه حالا اون نماینده هایی که با قدرت و جرات تمام با راننده های خود و دیگران برخورد می کنند چه گلی به سر جامعه زده اند. این مجلس که هر چه جرات داشت برای توانمندی خود به خرج دادند. بیش از نگوییم که ممکن است به تابناک هم گیر بدهند و ایراد بگیرند.
برخورد با راننده را خوب آمديد. اصلا عقده دارند برخورد كنند! ما مردم هم فعلا زورمان نميرسد با شما برخورد كنيم اما روز قيامت كه خيلي هم دور نيست ....... درخدمتتان خواهيم بود.
نماینده محترم ناراحت نباش خیلی زرنگ و بیشتر هم از این هستید شما که از مردم نیستید
نماینده های مجلس در ظاهر و برای رسیدگی به امور مردم واقعا بیچاره و مفلوک هستند و حتی نمی توانند بند کفش خود را سفت کنند! ولی برای انجام امور مالی و جناحی خود فرمایش کواکبیان کاملا صحیح است!
ایشان درست می فرمایند ، می بایست دلالی و کارچاق کنی و پادویی و جناح بازی این جماعت نمایش داده می شده که متأسفانه در این سریال حق مطلب ادا نشد .
اولا نماینده پایتخت بسیار مردمی وموقر ودو ست داشتنی بود چون از جنس مردم بود به آنها احترام می گذاشت بسیار از تو هم توانا تر بود
نماینده ای که جرات انتقاد از رئیس جمهور را ندارد نماینده ای که جرات مخالفت با گرانی بنزین و تبعات آن را ندارد نماینده ای که طرح قرنطینه کشور را که خودش آماده کرده رد می کند و نماینده ای که با گرفتن امتیازهای مختلف در به وجود آمدن فساد دخیل است از تصویر نماینده مجلسی که در پایتخت نشان داده شده به مراتب بدتر است...ضمن اینکه پایتخت تصویر غیر واقعی از نماینده نشان داد،نماینده مجلس پاتیخت پاکدست بود جناب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار