بازدید 21108
نامه جنجالی استوکس: مرسی ازمرخصی،پول هم بریزید!

پرسپولیس گیر یک شارلاتان بین المللی دیگر افتاد

مدیربرنامه آنتونی ضمن تشکر از مرخصی از این باشگاه خواسته تا طبق توافق در موعد سررسید ۲۰ هزار دلار از قرارداد را به حساب وی واریز کنند!
کد خبر: ۹۷۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 20 April 2020

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی پرسپولیس که در نقل انتقالات زمستانی با تصمیم عجیب انصاری فرد در پیش پرداخت 60درصدی قرارداد به این تیم پیوسته بود، بعد از دیدار دو تیم پرسپولیس و الشارجه در ابوظبی و همچنین حضور پایانی‌اش در دیدار تدارکاتی یک روز بعد از این مسابقه برابر الشحانیه، دیگر در تمرینات تیم تهرانی شرکت نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن پرحاشیه و بی اخلاق ایرلندی در ادامه با کسب مرخصی از یحیی گل محمدی و این باشگاه، دو روز قصد داشت در دوبی بماند تا خانواده‌اش را ملاقات کند! هرچند این مرخصی بعد از بازگشت سرخپوشان با انتشار عکس‌هایی از حضور این مهاجم ایرلندی در کلاب‌ها و مکان‌های تفریحی این شهر عربی خبرساز شد.

استوکس در ادامه با پایان مرخصی‌اش نیز به تهران بازنگشت و این مساله با اعتراض کادرفنی و همچنین باشگاه به مدیربرنامه وی همراه شد. استوکس به واسطه این موضوع دو دیدار پرسپولیس برابر سپاهان و شهرخودرو را از دست داد و بعد از آن نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع را دستمایه غیبت دوباره خود کرد.

پرسپولیس گیر یک شارلاتان بین المللی دیگر افتاد

اکنون در شرایطی که پرسپولیسی‌ها مدعی این هستند که با قرارداد سفت و محکم خود او را با مشکل مواجه خواهند کرد و این مهاجم ایرلندی باید جریمه سختی در این باره به باشگاه پرداخت کند، با نامه عجیبی از سوی مدیربرنامه وی مواجه شده‌اند. در این نامه مدیربرنامه آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس بابت "مرخصی اعطایی" تشکر کرده است. مساله‌ای که نشان می‌دهد استوکس و مدیربرنامه وی قصد دارند ماجرا به نحوی پیش ببرند که روز‌های غیبت پرتعداد این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان مرخصی تایید شود تا آن‌ها در فیفا رای را به سود خود تغییر دهند.

این اما پایان ماجرا نبوده و مدیربرنامه آنتونی ضمن تشکر از مرخصی از این باشگاه خواسته تا طبق توافق در موعد سررسید ۲۰ هزار دلار از قرارداد را به حساب وی واریز کنند! باشگاه پرسپولیس پیش از این در دو مرحله با ارسال نامه به این بازیکن و وکیل وی خواهان حضور او در ایران و شرکت در تمرینات و مسابقات طبق مفاد قرارداد شده بود که این بازیکن به بهانه‌های مختلف از این امر استنکاف نموده و از انجام تعهدات قراردادی خود سر باز زده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن رد این خواسته، به دنبال ارسال نامه‌ دیگری به فیفا و پیگیری قراردادی و حقوقی در ارتباط با تعیین وضعیت آنتونی استکوس خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۲
همه بازیکن ها ی خارجی وقتی با ما قراردادی مینویسند به دیگران میگویند بابا بیایید بروید باشگاه های ایرانی همه مسئولینش اسکول هستند. اصلا" بلد نیستند قرار داد ببندند.بعد هم شکایت کنید تا کلی پول بگیرید.چون خود مسئولین زیر میزی بگبر هستند.بنابراین هر قراردادی بخواهید برایتان تنظیم میکنند.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
مسولین و مدیران ایرانی فقط زورشون به کارگر بدبخت ایرانی رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
اسکل نیستن داداش،بخور تشریف دارن. با بازیکنی که مثلا قیمتش صدهزاره چند برابر می بندن و خودشون هم سر سفره میشینن. بازرسی مازرسی هم که نداریم الحمدلله، پول هم که از جیب بیت المال می ره . علی برکت الله
صدها بار گفته ایم که این پولهای یامفت چرا به بازیکنان فوتبال پرداخت میشود ؟! اگر یکصدم این پولها به زیست شناسان و سایر متخصصان امر پرداخت میشد , حال و روز ما این نبود. حتی اگر کسری از این پولها در سایر ورزشها سرمایه گذاری شده بود الان موقعیتی بسیار متفاوت از حال و روز کنونی میداشتیم.
در ایران ؛ چند تا وکیل بین المللی حرفه ای و مجرب پیدا نمیشه تا شارلاتانهایی مثل این مرتیکه را رسوا نکنند؟ چرا قرارداد استخدام ورزشکاران حرفه ای خارجی
زیر نظر وزارت ورزش بسته نمیشه؟
دردی که از دزد بدزدد شاهدزد است
این مدیران بی لیاقت را که اموال مردم را اینگونه به تاراج میدهند چه باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
کلا فوتبال ما اول گیر یه سر شارلاتان هم وطن افتاد که بعدش پای اینها رو هر روز به ایران باز کردند....
اعضای تیم بزرگ تراکتور به پرسپولیس ها گوشزد کردن که استوکس کارش تیغ زدنه اما گوش نکردن و باید تنبیه بشه تا دیگر از این کارا نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
تراکتور بزرگ اتفاقا برعکسش رو گفت. به پرسپولیس پیام دادن که این بازیکن ماست و شما نگیریدش
تا می توانید بازیکن خارجی با قراردادهای میلیاردی به کار بگیرید و حالا حالا تاوان اشتباهات خود را هم بدهید.
خدایا آن را که عقل دادی چه ندادی و آن را که عقل ندادی چه دادی؟
شارلاتان های اصلی مدیران زبون و بی کفایت و دزدی هستند ک سالهاست در فوتبال ما انگل وار حضور دارند
پشت پرده این قرار دادها و شکایت ها ، دست هایی از مسئولان باشگاهی کشورمان در کار است .که به نوعی پولشویی دارند میکنند .

من نمیدونم چرا این دو باشگاه را واگذار نمیکنند . من بودم یه روز هم نمیزاشتم این باشگاهها دولتی بمونه . البته باز هم در واگذار نکردن این ها ساخت و پاخت هایی کلانی میشود که مانع واگذاری است


شکی تو این نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
اگه واگذار کنن پس برادران چجوری اموال ملت را بچاپن؟
مشکل خود وزارت ورزش و دولت هستند که تیمهاشونو به بخش خصوصی واگذار نمیکنند تا همچنان به بیت المال دست درازی کنند و رانتهای سیاسی شون برقرار باشه
عدم ارتباط صحیح با کشورهای درست و درمون حالا وجهمون در فیفا هم بدلیل شکایات متعدد متقابل حسابی داره آره...
شك نكنيد كه حق با استوكس خواهد شد.
دراين سالها تقريبا هيچ قراردادي با خارجي ها منعقد نشده كه سر ما كلاه نرفته باشد.
وقتي بائرمن(مربي بسكتبال آلماني)شبانه ايران را ترك كرد و تا كنون هم توضيحي از بابت رفتنش به مردم نداده اند آقاي مشحون گفت كه قرارداد ما طوري است كه همه خسارت ها را از او مي گيريم ولي نشد كه نشد.
وقتي 60% قرارداد توسط آقاي انصاري فرد كه خود را كار بلد و پرسپوليسي مي داند به اتوكس پرداخت شود دقيقا اين معنا را مي دهد كه آقاي انصاري فرد! شما كار بلد نيستيد. دوستي خاله خرسه مگه چيه؟
من پرسپوليسي بايد تاوان ندانم كاري مديراني چون شما را بدهم؟
بابا اون بنده خدا مطابق قرارداد نانوشته درصدش را گرفته و بازی هم انجام داده است. مطمئن باشید و شک نکنید. اما این وسط دلال های حرفه ای و شارلاتان وطنی چند درصد پول مفت زده توی جیبش معلوم نیست. تازه دارند خارجی ها را شارلاتان و مقصر معرفی می کنند! هوشمندانه آدرس غلط می دهند. کاملا حرفه ای در روز روشن دارند این قراردادهای ننگین را بر بیت المال تحمیل می کنند؟!
این است تبلور عصاره مدیریت ایرانی!
تا وقتی فوتبال دولتی باشه همین آش و همین کاسه است
سر موضوع تراکتور با استوکس چون تراکتوریها زودتر اقدام نکردن واجازه بی انظباطی دادن بعدش نتونستن محکومش کنن سر پرسپولیس دیگه همه میدونستن شارلاتانه چرا رفتن دنبالش بدون عذر وبهانه باید مدیر وقت پرسپولیس محاکمه بشه
چرا افای انصاری فرد قبل از انعقاد قرار داد حد افل از مسئولیت تراکتور وضعیت استوک را از هر نظر سئوال میکرد .. 250 هزار پول با مفت از بیت المال را دودستی تقدیم ابن اقا کرد در این مورد قوه قضاییه میبایست دخالت کند و افای ندیر عامل دا دادگاهی کند ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار