بازدید 10656
۳

کرونانخستین شرکت بزرگ آمریکایی را ورشکست کرد

گروه "نیمن مارکوس" برای اعلام ورشکستگی طی هفته جاری آماده می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 20 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از رویترز، نیمن مارکوس گروپ نخستین شرکت بزرگ آمریکایی است که در پی تبعات منفی بحران شیوع ویروس کرونا رسماً طی هفته جاری اعلام ورشکستگی می‌کند.

بر اساس این گزارش، منابع نزدیک و آگاه به این شرکت اعلام کردند: شرکت نیومن مارکوس مستقر در دالاس پس از آنکه مجبور شد در پی شیوع ویروس کرونا به‌طور موقت همه ۴۳ شعبه خود را تعطیل کند، چاره دیگری غیر از اعلام ورشکستگی نداشته است.

این شرکت حدود ۱۴ هزار کارمند دارد. نیمن مارکوس در حال مراحل نهایی مذاکره برای دریافت یک وام چند صد میلیون دلاری است تا به فعالیت خود تا نهایی شدن روند اعلام ورشکستگی ادامه دهد.

مؤسسه رتبه‌بندی استاندارد اند پورز میزان قرض‌های این شرکت را که در زمینه طراحی پوشاک و کفش، مد و زیبایی فعالیت می کرد را  ۴.۸ میلیارد دلار اعلام کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
جناب تنظیم کننده خبر !! بهتر است حوزه فعالیت این شرکت را نیز می نوشتید . نانوایی است در صنعت گردشگری فعال است بانکدار است مرغدار است یا چی؟
اخبارتون داره خیلی غیراستاندارد میشه مثلا تو این خبر فکر کنم زمینه فعالیت شرکت جزء مطالب ضروری بوده که باید گفته میشد ولی ظاهرا فقط برخی اخبار رو صرفا برای اینکه خبری از جای خاصی درج شده باشه میزنید یا شایدم فقط به کپی پیست از منبع خبری و ترجمه اون اکتفا می کنید بدون اینکه حتی یکبار خونده بشه. تقاضای توجه بیشتر -ممنون
خب این شرکت در چه زمینه ای فعالیت میکرده؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر