بازدید 12134

اهدای‌یک‌واحد‌مسکونی‌به‌نوجوان‌مدافع‌سلامت‌اردستانی

فرماندار اردستان از اهدای یک واحد مسکونی به نوجوان مدافع سلامت اردستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 18 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حمید رضا تاملی اظهار کرد: مقررشده تا با توجه به وضعیت خانواده و وجود بیماری والده ایشان و مستأجر بودن این خانواده مجموعه خیران شهرستان یک واحد مسکونی به این خانواده مدافع سلامت اهدا کند که به زودی این اتفاق انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه محمد حسن یکی از طرفداران فوتبال و شخص «بیرانوند» است با هماهنگی‌های انجام شده به شکل مجازی ارتباط تصویری با دروازه‌بان تیم ملی حاصل شد و او هم قول داده تا در اولین فرصت بعد از کرونا او را به تمرینات تیم پرسپولیس دعوت کند تا محمدحسن از نزدیک شاهد تمرینات این تیم باشد.

اهدای‌یک‌واحد‌مسکونی‌به‌نوجوان‌مدافع‌سلامت‌اردستانیشدن محمدحسن از بیمارستان، مردم و مسئولان شهرستان اردستان و شهر زواره مراسم استقبال از این نوجوان مدافع سلامت برگزار و مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اهدای لوحی از محمدحسن تقدیر کرد.

حسن ذبیحی-مدیر شبکه بهداشت و درمان در این باره خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان وظیفه دارد تا از این نوجوان به عنوان چهره جوان و مدافع سلامت که برای همه این کار ارزشمند است تقدیر کند.

وی در این دیدار ضمن توصیه به ادامه تحصیل این نوجوان تاکید کرد: محمدحسن با پتانسیل بالایی که دارد می‌تواند با درس خواندن در عرصه‌های بهتری به کشور خدمت کند.

محمدحسن عسگری در حین ضدعفونی معابر شهری در اردستان دچار سانحه شد و یک پای خود را از دست داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل