بازدید 18696
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد:

تاریخ برگزاری انتخابات دور دوم مجلس

سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه باقیمانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 18 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در گفتگو با صدا و سیما، این حوزه‌های انتخابیه را شامل بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر؛ نور و محمودآباد؛ جهرم و خفر و صومعه سرا برشمرد و افزود: ما نتیجه این چهار حوزه را به علت گزارش‌ها و شکایت‌هایی که دریافت شده بود اعلام نکرده بودیم و ناچار شدیم که بازرسانی را به هر یک از این حوزه‌ها اعزام کنیم.

وی گفت: در برخی از این حوزه‌ها حتی بازرسان، یکبار گزارششان را ارایه کردند و لازم بود که دوباره بازرسان دیگری را اعزام کنیم که این کار در هفته گذشته انجام شد و بازرسان گزارششان را ارایه کردند که در نهایت صحت برگزاری انتخابات در این حوزه‌های باقیمانده به تایید رسید.

کدخدایی افزود: با اعلام صحت انتخابات در این چهار حوزه انتخابیه، نتایج کلی انتخابات در همه حوزه‌ها اعلام شد و دیگر حوزه‌ای باقی نمانده است، مگر حوزه‌های انتخابیه مربوط به مرحله دوم انتخابات که گزارش آن را بعدا به مردم اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق توافق با وزارت کشور فعلا مقرر شده است که مرحله دوم از یازدهمین دوره انتخابات مجلس، شهریور برگزار شود مگر اینکه وضع مهار بیماری کرونا به گونه‌ای باشد که تصمیم جدیدی بخواهیم در این باره بگیریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر