بازدید 14079
۲

دستگیری گرداننده کانال غیر اخلاقی در البرز

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: فرد متخلفی که با راه اندازی کانال هفت دریا در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انتشار مطالب غیر اخلاقی، اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می‌کرد در شهر جدید هشتگرد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 18 April 2020

 

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی محمدیان گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ در پی رصد و پایش فضای مجازی، کانالی را با محتوای تبلیغ علیه نظام و انتشار مطالب غیر اخلاقی و تشویش اذهان عمومی تحت عنوان هفت دریا در شبکه تلگرامی شناسایی کردند.
وی افزود: تحقیقات برای شناسایی گرداننده یا گردانندگان این کانال آغاز شد و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی فرد مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل شخصی اش در شهر جدید هشتگرد دستگیر شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت:متهم در بازجویی‌های به عمل آمده منکر هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود مبنی بر انتشار مطالب غیر اخلاقی و اکاذیب به منظور تشویش اذهان عمومی و توهین به شخصیت‌ها و مدیران ارشد دولتی در فضای مجازی اعتراف کرد.
سردار محمدیان با بیان این که این کانال تلگرامی با ۶ هزار و ۸۵۰ عضو مسدود شد خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی همراه با پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با هشدار به افرادی که اقدام به ایجاد و راه اندازی کانال‌هایی با محتوای غیر اخلاقی و انتشار مطالب کذب می‌کنند گفت: پلیس فتا چشم بینای جامعه در فضای مجازی است و اجازه نمی‌دهد که افراد سودجو و هنجارشکن امنیت روانی جامعه را در فضای مجازی به خطر بیندازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دقیقا جرمشون چی بود لطفا شفاف بنوسید
غیر اخلاقی بود یا چیز دیگری !؟
تشویش اذهان بود یا توهین به مدیران ؟
اين چشم بيناتون در خصوص احتکارکنندگان ماسک و الکل و ... کجا رفت که سر زا ترکيه دراورد فقط براي اشخاص عادي عمل مي کنيد ولي براي محتکران و رانت و ... چشمتان نه تنها بينا نيست شايد چيز ديگري ببيند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار