بازدید 14081

دختر ترامپ قرنطینه کرونا را دور زد

ایوانکا ترامپ با نادیده گرفتن قوانین قرنطینه و دوری‌گزینی اجتماعی دوران شیوع کرونا همراه همسر و فرزندانش راهی باشگاه گلف پدر خود در نیوجرسی شد و در جشن پسح شرکت کرد.
کد خبر: ۹۷۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 17 April 2020


به گزارش تابناک به نقل از گاردین، دختر رئیس جمهوری آمریکا که پیش‌تر بارها مردم را به ماندن در خانه و رعایت کردن قوانین قرنطینه تشویق کرده بود، حدود یک هفته پیش به سفری خانوادگی رفت و در یک جشن مذهبی حضور یافت. نکته جالب اینکه ایوانکا و همسرش جرد کوشنر از مقام‌های ارشد کاخ سفید در عرصه مبارزه با فراگیری بیماری کرونا و زنده کردن اقتصاد آمریکا در دوران پساکرونا هستند.

ایوانکا، کوشنر و سه فرزندشان از واشنگتن به باشگاه گلف بدمینستر دانلد ترامپ در نیوجرسی رفتند؛ ایالتی که با ۷۱۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا و ۳۱۵۶ مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ دومین ایالت آلوده آمریکا پس از نیویورک است. کاخ سفید با انتشار یک بیانیه سفر خانوادگی فرزند ارشد رئیس جمهوری آمریکا را تایید و در عین حال تاکید کرد آنها در این سفر و دوران اقامت در مقصد دوری‌گزینی اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

درز کردن خبر سفر ترامپ با نادیده گرفتن قوانین قرنطینه موجی از انتقاد در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها راه انداخته است. دولت آمریکا از مردم خواسته برای مبارزه با شیوع بیشتر کرونا صرفا برای موارد ضروری از جمله خریدن مواد غذایی یا دارو از خانه بیرون بروند و طبیعی است حضور در یک جشن مذهبی آن هم در یک ایالت دیگر جزو این موارد نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان