بازدید 10608

مقتدی خطاب به ترامپ: ناکارآمدی خود را ثابت کردید

«مقتدا صدر»، رهبر جریان صدر عراق در واکنش به اقدام ضد انسانی ترامپ در تحریم سازمان بهداشت جهانی، ضمن تاکید بر اینکه وی ناکارآمدی خود را در مدیریت بحران جهانی ثابت کرد، پیشنهاد داد که سازمان بهداشت جهانی نقش خود در حق کشورهایی که سرنوشت جهانی برای آنها مهم است را به طور جدی و مؤثر دنبال کند.
کد خبر: ۹۷۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 17 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مقتدا صدر در صفحه توییتر خود نوشت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ناکارآمدی خود را در مدیریت بحران جهانی اثبات کرد و به حمله به چین اکتفا نکرد بلکه حتی به سازمان بهداشت جهانی نیز حمله ور شد.

وی با مخاطب قرار دادن ترامپ گفت: بعد از اینکه به عنوان بازرگانان جنگ، نسل کشی، کشتار و ارعاب مردم شما را متهم کردیم، ای (ترامپ) امروز شما را به بازی با سرنوشت مردمان و بی تفاوتی نسبت به همه گیری کرونا متهم می کنیم که برای سیاسی کردن و استفاده از آن به عنوان ابزار جنگ علیه دشمنانتان عجله کردی.

وی افزود: نه تنها به چین حمله کردید بلکه حتی به سازمان بهداشت جهانی نیز حمله کردید... و این نشان دهنده ناکارآمدی شما در مدیریت بحران جهانی است.

شما نمی توانید از مردم خود محافظت کنید پس چگونه می توانید این ویروس را از جهان دور کنید.

مقتدا صدر توضیح داد: بنابراین من پیشنهاد می کنم که سازمان بهداشت جهانی نقش خود را جدی تر، مؤثرتر و با هماهنگی کشورهایی که سرنوشت جهان بیشتر از تجارت، قمار و هوی و هوس برایشان مهم است، دنبال کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر