بازدید 8197

آخرین تصمیم گیری‌ها درباره آزمون‌های وزارت بهداشت

مسئول فضای مجازی قرارگاه مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه تصمیم نهایی در خصوص زمان برگزاری آزمون‌های وزارت بهداشت نگرفتیم، گفت: تمامی صحبت‌های غیررسمی در حد گمانه زنی است و طی روز‌های آینده و بنا به تصمیم معاونت آموزشی، تاریخ آزمون‌ها منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۹۷۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 16 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا وهاب زاده با بیان این مطلب به تشریح آخرین تصمیم وزارت بهداشت در خصوص زمان برگزاری آزمون‌های این وزارت خانه اظهار کرد: تنها مرجع رسمی اعلام اخبار آزمون‌های جامع علوم پزشکی، دستیاری پزشکی و دندانپزشکی و آزمون کارشناسی ارشد و دکتری وزارت بهداشت، معاونت آموزشی و مرکز سنجش پزشکی می‌باشد و هرگونه اخبار و شایعات منتشر شده در این خصوص بدون درج در سایت مرکز سنجش پزشکی، فاقد اعتبار است.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری نهایی در خصوص آزمون‌ها گرفته نشده است، گفت: تمامی صحبت‌های غیررسمی در حد گمانه زنی است و طی روز‌های آینده و بنا به تصمیم معاونت آموزشی، تاریخ آزمون‌ها منتشر خواهد شد.


مسئول فضای مجازی قرارگاه مبارزه با کرونا افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته علمی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بهترین و منطقی‌ترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد. از داوطلبان آزمون‌های مختلف خواهش میکنیم که به مطالعه خود ادامه دهند و منتظر اخبار رسمی از سمت وزارت بهداشت باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان