بازدید 11284

آشنا:شفافیت در اقتصاد، بهای سنگینی در سیاست دارد

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست‌جمهوری در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پاسخ صریح و سریع بانک مرکزی به گزارش دیوان محاسبات که قبل از تصویب در کمیسیون بودجه در صحن علنی مجلس قرائت شد، می‌تواند تا حدی اطمینان عمومی به خط‌مشی ضدفساد دولت را تضمین‌ کند.
کد خبر: ۹۷۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 16 April 2020

به گزارش تابناک، حسام الدین آشنا روز پنجشنبه در توییتی نوشت: اعمال شفافیت در اقتصاد، بهای سنگینی در سیاست دارد. ورود بخشی از سهام شستا به بورس بی‌هزینه نیست.

وی تاکید کرد: پاسخ صریح و سریع بانک مرکزی به گزارش دیوان محاسبات که قبل از تصویب در کمیسیون بودجه در صحن علنی قرائت شد، می‌تواند تا حدی اطمینان عمومی به خط مشی ضدفساد دولت را تضمین‌ کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
اگر روزی پرده ها کنار رود و شفافیت برای مردم ایجاد شود میبینید هیچ کس تو این کشور پاکدست و صادق نیست.معلوم نیست تو این کشور چه خبره ارز گم میشه دکل گم میشه قرص گم میشه پول نفت گم میشه. آمار کشته ها گم میشه هیچ کسی پاسخگو نیست به کجا کشوندید کشورو.چه بر سر مردم آوردید.چقدر حرف چقدر فساد خسته نشدید
واقعیتی که هنوز برخی نمی خواهند قبول کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
و این یعنی 5 میلیارد هاپولی شد و یه آبم روش من دیگه رد دادم
8 میلیارد انسان روی زمین را با هر زبان و منطقی را جمع کنید به خدا نمی فهمند منظور این اقا چیست..! سیاست ... هزینه مرد مومن فقط از خدا بترس بگو داستان چیه..! دوران محمود و لیست و... بگم بگم تمام نشده..؟
توییت چیه که همه میرن توش یه چیزی میگن ؟چرا حرفاشون را اونجا میزنن ؟
اعمال شفافیت در اقتصاد، بهای سنگینی در سیاست دارد

مشکل اساسی دقیقا همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
و هیچکس حاضر نیست این بها را بپردازد
نداشتن شفافیت هم یه جور دیگه روزگار را سیاه میکنه.روزگار قریبیست نازنین.
این هم از ادرس غلط دادن آقای آشنا!!
حسام الدین آشنا روز پنجشنبه در توییتی نوشت: اعمال شفافیت در اقتصاد، بهای سنگینی در سیاست دارد. فلهذا ما از آن چشم می پوشیم و در عوض شیشه ی پنجره خانه را تمیز و شفاف میکنیم!!!
شفافیت از سخن آغاز میشود .خودتون چرا در توییتر که کسی نداره حرف میزنی ؟ اگه شفاف هستید در یک رسانه همگانی که مردم دسترسی دارند سخن بگویید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار