بازدید 8726

تشکر یکی از مسافرین خبرنگار از واحد گردشگری اینترنتی

کد خبر: ۹۷۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 16 April 2020

مطلب زیر که توسط یکی از خبرنگاران کشورمان در مورد وضعیت کورونا و تاثیرش بر خانواده ایشان در ایام عید بدست ما رسیده؛بسیار جالب است؛ با شما به اشتراک می گذاریم:

من و همسرم سال 97 رو سر کار بودیم و نتونستیم یه مسافرت درست و حسابی بریم. خب یه دختر خوشگل بابایی هم دارم که فقط 8 سالشه و خیلی دوست داشت ببرمش دریا رو ببینه. آذرماه امسال یعنی 98 تصمیم گرفتیم هر طوری شده نوروز رو خوش بگذرونیم. میخواستم ببرمش کل ایران بگردونمش ولی خب پس اندازم اونقدر نبود.بهرحال من کارمندم خانواده م هم این رو میدونن. شروع کردم قیمت تور و هواپیما و هتل رو دراوردم. دیدم باتوجه به بودجه م حداکثر میتونیم با هم سه روز مشهد بریم و دوروزم مثلا شمال بریم. اما یک اتفاق جالب دیدم یه سری از سایتها دارن هتل رو با تخفیف میدن. با خودم فکر کردم اگه بتونم هتل رو با تخفیف بگیرم بجاش اون هزینه ای که به سودم شده رو میتونم خرج ماشینم بکنم و سرویسش رو انجام بدم که بتونیم با ماشین خودمون بریم مسافرت. یک سایتی بود به نام هتل یار رفتم اونجا و دیدم هتل نوروز رو داره با تخفیف ارائه میده. هتل رو رزرو کردم و با حساب و کتابی که کرده بودم یه مقداری هم برای سرویس ماشین و هزینه خود سفر برام باقی موند.

اما اسفند که شد متوجه شدیم همه جا تعطیل هست. خب این خیلی بد بود. من پس انداز دو ساله م رو هم از دست داده بودم. از همکارام که تور ثبت نام کرده بودن پرسیدم اونا هم وضعیتشون بهتر نبود.دنیا رو سرم خراب شده بود حس شرمندگی هم داشتم که امسالم سفر کنسل شد تا اینکه یک خانمی بهم زنگ زد و خیلی محترمانه گفت که خانم جعفری یا همچین نامی هست. اسمش درست خاطرم نیست. گفت از سایت هتل یار مسئول پشتیبانی سفر من بوده و الان که این اتفاق افتاده و هتل ها کنسل شدن با اینکه پول به حساب هتل واریز شده، سایت خودش رو مسئول میدونه و ظرف 48 ساعت به حسابم کل پول رو برمیگردونن. انگار دنیا رو بهم داده بودن. نمیدونید وقتی حس میکنی همه پس انداز 2 سال کار کردنت در خطر هست چه حسی داری. البته تقصیر هیچ کس نبود ولی دم این سایت هتل یار گرم. برای همین توی نظرات داستانم رو گذاشتم که از این مجموعه  و همه مجموعه هایی که هوای من و امثال من رو دارن و تشکر کنم. دمتون گرم."

 

ما هم به نشانه تشکر از این  شرکت ارائه خدمات اینترنتی رزرو هتل با این تضمین که گارانتی بازگشت وجه وجود دارد رو معرفی  میکنیم . برای ورود به سایت هتل یار شما میتوانید هتل یار را سرچ کنید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها