بازدید 18601
ورزش در دوران قاعدگی، برنامه‌های تمرینی و حفظ زیبایی بانوان

اپلیکیشن مینت و دکتر فائزه شهبازی؛ دستیار سلامتی بانوان

مجموعه و اپلیکیشن مینت، دستیار سلامتی بانوان است که بطور تخصصی در زمینه سلامت بانوان، به خصوص قاعدگی، جلوگیری از بارداری، برنامه تمرینی و زیبایی بانوان فعال است. اپلیکیشن مینت را می‌توانید از طریق وب سایت مینت یا جست و جو در گوگل یا کافه بازار و گوگل پلی پیدا کنید
کد خبر: ۹۷۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 15 April 2020

این روزها که در دوران قرنطینه به سر می بریم و مراجعه حضوری به مراکز درمانی چندان منطقی به نظر نمی رسد، اهمیت رسانه های آنلاین پزشکی و اپلیکیشن هایی که در زمینه سلامت فعالیت می کنند، بیشتر مشخص می شود.

یکی از مجموعه هایی که در این دوران بسیار موفق عمل کرده است، اپلیکیشن مینت و مطالب سلامتی است که دکتر فائزه شهبازی در مجموعه مینت ارائه کرده است. مجموعه و اپلیکیشن مینت، دستیار سلامتی بانوان است که بطور تخصصی در زمینه سلامت بانوان، به خصوص قاعدگی، جلوگیری از بارداری و زیبایی بانوان فعال است.

در هر رنج سنی که هستید، از دوران بلوغ گرفته تا دوران نوجوانی و جوانی، پس از ازدواج، اقدام به بارداری و ظهور علائم حاملگی و زایمان و پس از آن و همچین دوران یائسگی، مینت به سلامت شما کمک می کند.

اپلیکیشن مینت و دکتر فائزه شهبازی؛ دستیار سلامتی بانوان

اپلیکیشن مینت، که کار خود را با پریود ترکر و تقویم تخمک گذاری شروع کرده است، در مدتی کوتاه، به یکی از اپلیکیشن های معتبر در زمینه سلامت بانوان تبدیل شده است. در این اپلیکیشن با وارد کردن اطلاعاتی مانند طول دوران خونریزی، میانگین طول سیکل قاعدگی و زمان آخرین پریود، می توانید سیکل قاعدگی خود را شبیه سازی کنید و بتوانید بهتر برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال می توانید دوران تخمک گذاری خود را پیش بینی کنید و چنانچه قصد بارداری دارید، در این دوران رابطه داشته باشید. همچنین به کمک تست بارداری آن می توانید احتمال بارداری خود را مشخص کنید.

همچین به کمک بخش تشخیص و درمان ترشحات واژینال اپلیکیشن مینت که به کمک دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است، می توانید بیماری هایی نظیر:

  • عفونت قارچی واژن یا همان کاندیدیازیس
  • واژن باکتریایی
  • تریکومونیازیس و سایر بیماری های مقاربتی مانند کلامیدیا
  • و سایر بیماری های زنان

را شناسایی کنید و راهکار های درمانی آن ها را بیابید.

از دیگر خدمات اپلیکیشن مینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری
  • راهکار های عقب انداختن قاعدگی
  • تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری ( راهکارهایی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید شانس دختر زا یا پسر زا بودن خود را بالا ببرید، این راهکارها تا 75 درصد در تعیین جنسیت جنین موثر هستند و 25 درصد مابقی به مسائل ژنتیکی مرتبط است.)
  • نحوه مصرف قرص های اورژانسی
  • ورزش در دوران قاعدگی
  • درمان علائم سندروم پیش از قاعدگی
  • راهکارهای فراموشی مصرف قرص های ضد بارداری

اپلیکیشن مینت که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته است خود را به عنوان مرجع سلامت بانوان مطرح کند، وبسایت و شبکه های اجتماعی نیز دارد که در آن ها دکتر فائزه شهبازی به توضیح در رابطه با انواع مسائل زنان پرداخته است و سعی کرده است این موضوعات را بیانی ساده برای همه بانوان ایرانی توضیح دهد.

یکی از مسائلی که اکثر بانوان در رابطه با مطرح کردن آن مشکل دارند، موضوعات مرتبط با قاعدگی است. این مسئله به خصوص در دوران بلوغ نمود بیشتری پیدا می کند. مجموعه مینت سعی کرده است که به راحتی و کاملا واضح بحث قاعدگی را پوشش دهد تا بانوان بتوانند با بدن خود بهتر آشنا شوند و بتوانند در رابطه با این موضوعات راحت تر صحبت کنند. تجربه نشان داده است که بانوان تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند، اطلاعات شان کامل نیست و ممکن است با این عدم آگاهی به بدن خود آسیب وارد کنند.

اپلیکیشن مینت را می توانید از طریق وب سایت مینت یا جست و جو در گوگل یا کافه بازار و گوگل پلی پیدا کنید و آن را در تلفن همراه خود نصب کنید و هر زمان که در رابطه با موضوعات بالا به مشکل برخوردید، بتوانید به راحتی به این اپلیکیشن مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار