بازدید 4640

قاتل فراری در اراک دستگیر شد

کد خبر: ۹۷۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 14 April 2020

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که مردی جوان را در استان لرستان به قتل رسانده بود، در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "کامیار چهری" در این‌باره گفت: کارآگاهان این پلیس در انجام تحقیقاتی نامحسوس از مخفی شدن قاتلی فراری در منزلی مسکونی در یکی از محله های شهرستان اراک مطلع شدند.

وی افزود: در رسیدگی به این پرونده مشخص شد که این فرد، مردی جوان را در سال 1398 در شهرستان خرم آباد به قتل رسانده و از آن تاریخ متواری است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با مراقبت های نامحسوس کارآگاهان پلیس مشخص شد که فرد تحت تعقیب، مدتی است که در شهر اراک حضور دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با شناسایی مخفیگاه دقیق این فرد و با اعزام چندین تیم از ماموران انتظامی،‌ متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

سرهنگ چهری با اشاره به مراحل قانونی رسیدگی به پرونده این فرد از سوی دستگاه قضائی خاطرنشان کرد:‌ در بازرسی از منزل این فرد همچنین تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد نیز کشف شد که در این خصوص نیز تحقیقات تکمیلی پلیس در حال پیگیری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر