بازدید 6662

پرسپولیس هافبک خود را به تیم‌های اماراتی و سعودی تعارف کرد!

رفتارها نشان می دهد مدیران باشگاه تمایلی به حفظ هافبک عراقی ندارند و این بازیکن را با بحران اقتصادی فعلی کشور ، به تیم‌های عربی خواهان وی تعارف کرده است. با توجه به قوانین فیفا بشاررسن می تواند یکطرفه با سرخ‌ها فسخ کرده و ضمن دریافت غرامت تاخیر پول های خود، با مشتریان عربی‌اش مذاکره کند.
کد خبر: ۹۷۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ 14 April 2020

باشگاه‌های عربستانی، اماراتی و قطری به بشار رسن، هافبک پرسپولیس پیشنهاد دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه رو به اتمام است به مدیران این باشگاه پیغام داده که از بدقولی‌های آن‌ها خسته شده و تصمیمی برای تمدید قرارداد ندارد.

اینطور ادعا شده که باشگاه‌های عربستانی، اماراتی و قطری به بشار رسن، هافبک پرسپولیس پیشنهاد دادند و احتمال دارد او به یکی از تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس برود. لازم به ذکر است، بشار رسن در فصل جاری درصد کمی از مبلغ قراردادش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده و از مسئولان باشگاه ناراحت است. 

گفتنی است، رسن در این فصل تنها ۵ درصد از پرسپولیس دریافت کرده و این درحالیست که دریافتی دیگر بازیکنان ۵۰ یا ۶۰ درصد است. این رفتار نشان می دهد مدیران باشگاه تمایلی به حفظ هافبک عراقی ندارند و این بازیکن را با بحران اقتصادی فعلی کشور ، به تیم‌های عربی خواهان وی تعارف کرده است. با توجه به قوانین فیفا بشاررسن می تواند یکطرفه با سرخ‌ها فسخ کرده و ضمن دریافت غرامت تاخیر پول های خود، با مشتریان عربی‌اش مذاکره کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی