بازدید 9287
۲

زمان آغاز لیگ برتر در خوشبینانه ترین حالت

رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی خاطرنشان کرد: قطعاً تا ۱۰ اردیبهشت ماه هیچ فعالیت ورزشی برگزار نمی شود و لیگ برتر فوتبال در خوشبینانه ترین حالت در هفته دوم خرداد پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۷۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 14 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مهزاد خلیلیان، عضو ستاد ملی کرونا و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گویی با برنامه فوتبال برتر در مورد ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: تشویق بازیکنان به صبوری و تاب آوری در مورد ادامه تمرینات و برگزاری مسابقات نکته بسیار مهمی است. در جلسه ای که امروز هم برگزار شد ما باز هم به این جمع بندی رسیدیم که تا ۱۰ اردیبهشت ماه مطمئن هستیم که هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

او ادامه داد: باید ورودی بیمارستان ها را به حداقل برسانیم و خروجی بیمارستان بیشتر شود تا این بیماری کنترل شود. شرایط به گونه ای نیست که ما به سرعت و با شتابزدگی بخواهیم ورزشکاران را به خطر بیاندازیم. درصورتی که یک فوتبالیست ما در لیگ برتر دچار مشکل می شد هیچ شخصی نمی توانست خودش را ببخشد. قطعاً اولویت ما سلامتی ورزشکاران و بعد از آن شور و شوق ورزش در کشور است.

خلیل زاده گفت: ورزشکاران هم چنان صبوری کنند و تمرینات بدنسازی را انفرادی بصورت تحت نظر با ویدئو کال انجام دهند و اطمینان می دهیم که تمام تلاش ستاد در جهت منافع باشگاه ها است.

رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی خاطرنشان کرد: این که ما چطور برای لیگ برتر فوتبال برنامه ریزی می کنیم، این است که طوری اعلام می شود که باشگاه ها حداقل ۳ هفته فرصت تمرین داشته باشند. که در مورد این موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش پیگیری هایی صورت گرفته است.

او اظهار‌کرد: شاید بتوان گفت که هفته دوم خرداد در خوشبینانه ترین حالت هفته دوم خردادماه خواهد بود و قطعاً بازی ها بدون تماشاگر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چه سودی این ورزشکار برای جامعه داره؟! خودمون بزرگشون کردیم وگرنه هیچ خیری برای جامعه ندارند. مدال المپیک و اینا همش کشک هست. داشتن بیمارستان جامعه بدون فقر و امکان ورزش برای عموم شرط هست. در توهم زندگی کنیم به به قویترین مرد جهان از ایران هست. حالا این خوبه .. این فوتبال قوز بالا قوزه.. چه نشانی تا حالا گرفته !!! چه خیری از اینا به ملت رسیده اگرهم پولی خیرات کردند. پولی بوده که ما خودمون بهشون دادیم.. ما بهشون ارزش دادیم که تونسته از تبلیغات و ... پول در بیاره وگرنه بیل نزده چهار تا توپ شوت کرده. خدایی بیشتر از این که ارزش داشته باشند بهشون ارزش دادیم. احساسی نشید. فکر اونایی رو بکنید که تو این روزای کرونایی تخت بیمارستان و دستگاه اکسیژن و داروی گرون ژاپنی به دستشون نرسید التماس تفکر
آقا من به شما قول ميدم تا قبل از راهپيمايي روز قدس كرونا خودش خشك ميشه ميفته نگران نباشيد!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل