بازدید 10835

بازگشت ۱۰ کامیون ایرانی متوقف شده در مرزها

مدیرکل ترانزیت حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشت ۱۰ کامیون و راننده ایرانی که بیش از این به خاطر شیوع کرونا در پشت مرزهای کشور متوقف شده بودند، خبر داد و گفت: وضعیت مرزها تغییری نسبت به گذشته نکرده است.
کد خبر: ۹۷۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 12 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشورهای مختلف، همسایه‌های ایران محدودیت‌هایی برای تردد و حمل و نقل بار قائل شدند که البته این محدودیت‌ها تنها مختص کشورمان نبود. پیش از این اعلام شده بود که در بین مرزهای ایرن تنها مرزهای عراق، نخجوان، آذربایجان و افغانستان برای جابجایی بار باز است، برخی کشورها مانند ترکیه و ترکمنستان مرزهای خود را با ایران یکطرفه کردند و تنها اجازه ورود هموطنان خود و خروج رانندگان دیگر کشور به سمت کشور خودشان را می‌دهند و بقیه مرزهای کشور بسته است.

منوچهر سلمان زاده در گفت‌و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مرزهای کشور اعلام کرد: همه مرزهای کشور وضعیت مشابهی نسبت به گذشته دارند و هیچ تغییری نسبت به هفته‌های قبل نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته‌های گذشته توانستیم با وجود بسته شدن مرزها اجازه ورود حدود ۱۴۰۰ کامیون و راننده ایرانی را از طریق مرزهای مختلف به ایران بگیریم چرا که آنها قبل از شیوع ویروس کرونا از کشور خارج شده بودند و با محدودیت‌های ناشی از این بیماری متوقف شدند.

مدیر کل ترانزیت حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هم اکنون حدود ۱۰ کامیون ایرانی در پشت مرزهای کشور متوقف ماندند که با هماهنگی‌های صورت گرفته از طریق دستگاه دیپلماسی توانستیم موافقت ورود آنها به کشور را بگیریم و به زودی رانندگان ایرانی و کامیون‌هایشان به کشور وارد خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر