بازدید 8531
۳

۲۰ هزار نفر از نیرو‌های مسلح ترکیه اخراج شده اند!

نیروی مسلح ترکیه امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای اظهار کرد، از کودتای نافرجام ترکیه تا کنون نزدیک به ۲۰ هزار تن از نیروهایش به اتهام ارتباط با فتح الله گولن اخراج شده‌اند.
کد خبر: ۹۷۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 12 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، نیروی مسلح ترکیه در بیانیه خود اظهار کرد: مبارزه با "گروه تروریستی فتح الله گولن" (روحانی منتقد دولت ساکن آمریکا) بی وقفه و با اطلاعات و اسناد تازه‌ای که به دست آمده، در همه نهاد‌ها ادامه می‌یابد. از ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶، ۱۹ هزار و ۲۰۳ تن از کارکنان در جریان این تحقیقات اخراج شده‌اند.

به گزارش روزنامه دیلی صباح، این بیانیه می‌افزاید، روند حقوقی این اقدام برای ۵۰۳۵ تن از کارکنان نیرو‌های مسلح همچنان در جریان است.
با گذشت چهار سال از این کودتا، نیرو‌های امنیتی ترکیه همچنان در حال انجام عملیات به طور روزانه برای دستگیری آن دسته از اعضای نیرو‌های مسلح هستند که گمان می‌رود با گولن در ارتباط بوده باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
فکر کنم بقیه رو اخراج بکنید کمتر طول بکشه
هر روزه دولت اردوغان به بهانه گولن و کودتا هرکسی را که بخواهد به زندان می اندازد و مردم ترک هم از هرکس خوششان نیاید به این بهانه به هرکسی که دشمن داشته باشند یک وصله گولن می زند و آن بدبخت مدت ها در زندان و فلاکت به سر میبرد ....
روحانی منتقد دولت ساکن آمریکا??
چه خوب خودشو زده به خواب تابناک
کسی که کودتا کنه اسمش منتقده؟ یا دشمن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی