بازدید 8112
وزیر ورزش و جوانان:

برنامه واگذاری سرخابی‌ها به تایید رسید

وزیر ورزش و جوانان گفت: نیمه دوم سال ۹۸ روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت و ۲۰ جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار شد. برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به تایید ستاد عالی واگذاری شرکت‌های دولتی رسید.
کد خبر: ۹۷۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 11 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مسعود سلطانی فر در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: نیمه دوم سال ۹۸ روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت و ۲۰ جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار شد. اقدامات بسیار خوبی برای شناسایی اموال دو باشگاه و واگذاری دو ورزشگاه شهید مرغوبکار و درفشی فر به استقلال و پرسپولیس صورت گرفت و در نهایت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی از مجموعه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته بسیار استقبال کردند

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: در جلسه ستاد عالی واگذاری شرکت‌های دولتی که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی سازی مورد تایید اعضای ستاد قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان افزود: معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی همکاری نزدیک داشته باشند تا هر چه سریعتر مراحل واگذاری دو باشگاه صورت گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر