بازدید 8817

آخرین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در بریتانیا

قربانیان کرونا در بریتانیا طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۱۷ نفر افزایش یافت تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۹ هزار و ۸۷۵ نفر برسد.
کد خبر: ۹۷۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 11 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، درحالی که مقامات بریتانیا روز شنبه تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور را طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۱۷ نفر اعلام کرده‌اند یکی از قربانیان این ویروس پسر بچه‌ایی ۱۱ ساله بوده که هیچ مشکل جسمانی حادی نداشته است.

این در حالی است که تعداد قربانیان ویروس کرونا در بریتانیا روز گذشته ۹۸۰ نفر بوده و بالاترین آمار قربانیان کرونا طی یک روز در بریتانیا به شمار می‌آمد.

سازمان بهداشت ملی انگلیس گزارش داد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۲۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در بیمارستان‌های انگلیس جان خود را از دست دادند.

سن کسانی که جان خود را از دست داده‌اند از ۱۱ سال تا ۱۰۲ سال بوده و ۳۳ نفر از این افراد که سن آن‌ها ۲۹ تا ۹۴ سال بوده هیچگونه مشکل جسمانی قابل توجهی نداشته‌اند.

اسکاتلند نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از مرگ ۴۷ نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور خبر داده تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به ۵۴۲ نفر برسد.

قربانیان کرونا در بریتانیا در حالی افزایش یافته که مقامات این کشور از مردم این کشور درخواست کرده‌اند با وجود گرم شدن هوا از بیرون آمدن از خانه‌هایشان خودداری کنند، اما با این وجود مردم این کشور به پارک‌های انگلیس سرازیر شده و پلیس‌های اسب سوار این کشور را مجبور کرده تا وارد عمل شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار