بازدید 7592
۴

هشدار WHO درباره مرگبار بودن برداشتن قرنطینه

تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی، روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی هشدار داد که «لغو محدودیت‌ها (پیش از موعد مقرر) می‌تواند به شیوع مجدد و مرگبار این بیماری بینجامد.»
کد خبر: ۹۷۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 11 April 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از رویترز، مدیرکل این نهاد جهانی همچنین به کشور‌ها هشدار داد نسبت به لغو محدودیت‌های تعیین‌شده برای کنترل شیوع این ویروس مرگبار محتاط باشند.

آدهانوم ضمن استقبال از کُند شدن روند شیوع این بیماری همه گیر در برخی کشور‌های اروپایی- از جمله ایتالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه- نسبت به «وضعیت هشداردهنده» شیوع کرونا در نقاط دیگر جهان از جمله امکان سرایت گسترده آن در ۱۶ کشور آفریقایی خبر داد.

به گفته مدیرکل سازمان بهداشت جهانی، تاکنون حدود ۱.۵ میلیون مورد ابتلای قطعی به ویروس کووید- ۱۹ در جهان ثبت شده که بیش از ۹۲ هزار تن از این مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: مهر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
این خبر رو برای مقامات مملکتی بخوانید.
عوضش برای اقای روحانی قرنطینه دقیقا اجرامیشه
روند شیوع در کشورهای اروپایی با آن که شیوع بیماری در آن کشورها بعد از ایران بود کند شد ولی ایران همچنان در اوج بحران است و هیچ بهبودی در شیوع بیماری حاصل نشد. فقط با این اقدامات نابخردانه و ضعیف هم کادر درمان را خسته کردید و هم ما را به ستوه آوردید بدون هیچ نتیجه مثبتی.
کارمندا بگن مرخصی بدون حقوق حله؟؟؟؟؟؟؟ میشه بتمرگن خونه
دو پرس عدسی عرضه ندارید به چند میلیون بدین اونا هم نیان
در حد هند هم نیستین پس چی هستین این بودین؟؟؟؟؟؟؟ اینقدر دودورو دودود می کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر