بازدید 6848

خرید وب مانی

با توجه به تغییرات جهان کنونی و وابستگی های میان کشورها، امکان خرید و انجام پرداخت های بین المللی هر چه بیشتر مهم شده است. متاسفانه برخی شرکت های پرداخت بین المللی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند که کار خرید ایرانی ها را دشوار کرده است. اما برخی از روش های پرداخت همچون وب مانی و پرفکت مانی وجود دارند که می توان از آن ها برای انجام پرداخت استفاده کرد.
کد خبر: ۹۷۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 11 April 2020

خرید وب مانی

با توجه به تغییرات جهان کنونی و وابستگی های میان کشورها، امکان خرید و انجام پرداخت های بین المللی هر چه بیشتر مهم شده است. متاسفانه برخی شرکت های پرداخت بین المللی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند که کار خرید ایرانی ها را دشوار کرده است. اما برخی از روش های پرداخت همچون وب مانی و پرفکت مانی وجود دارند که می توان از آن ها برای انجام پرداخت استفاده کرد. وب مانی و پرفکت مانی از مهمترین این روش ها هستند که در ادامه آن ها را معرفی نحوه خرید با هر یک را برای شما توضیح خواهیم داد.

وب مانی چیست:

در یک تعریف کاربردی باید گفت: وب مانی یک روش پرداخت بین المللی آنلاین است. دفتر مرکزی این شرکت در روسیه قرار دارد و به همین جهت ایران را تحریم نکرده است. بدلیل کاربردهای فراوان و کاربری آسان، این روش پرداخت به شدت مورد اسقبال ایرانی ها قرارگرفته است. یک نکته این است که بر خلاف بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، وبمانی از جمله ارزهای فیات محسوب می گردد. در نتیجه ارزش آن، اگر نوسانات اندک ممکن را در نظر نگیریم، در برابر دلار همواره ثابت و برابر یک است. برای آشنایی بیشتر می توانید به مقاله "وب مانی چیست" در سایت مانکس724 مراجعه کنید.

اما در تعریفی دقیق تر باید گفت: وب مانی (webmoney)  یک سیستم پرداخت آنلاین و جهانی است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند. تراکنش های انجام شده با این سیستم، بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. این روش پرداخت به مراتب بيشتر و بهتر از بسیاری از سيستم‌های پرداخت الکترونیکی ديگر در جهان تكامل یافته است و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیاری بالایی برای خدمت رسانی به مشتریان و کسب و کارهای مختلف داشته باشد.

هم اکنون وب مانی بخوبی توانسته، بازار بسیار بزرگ روسیه و کشورهای شوروی سابق را بدست بیاورد به صورتی که سهم بازار آن در این کشورها بیشتر از پی پال آمریکایی است. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت به تازگی توانسته تاییدیه اتحادیه اروپا را بدست بیاورد و از این جهت انتظار می رود کاربران آن در اروپای غربی افزایش پیدا کند. در ادامه برخی از کاربردهای وب مانی برای شما آورده شده است:

  1. امکان خریدهای آنلاین از سایت های بزرگ بین المللی همانند علی اکسپرس
  2. امکان شارژ حساب صرافی های ارزهای دیجیتال مختلف در جهان بخصوص صرافی های مرتبط به روسیه
  3. خرید انواع گیفت کارت ها و بازی های شرکت های بزرگ اینترنتی از طریق سایت plati
  4. خرید و فروش بیت کوین و انواع ارزهای دیجیتال دیگر از طریق سایت Indx
  5. خرید و شارژ خدمات مختلف اینترنتی بخصوص خدمات مرتبط به هاستینگ
  6. دریافت پول برای خدمات مرتبط به فریلنسینگ
  7. تبدیل به پرفکت مانی در صورت نیاز و سایر ارزها

خرید وب مانی

خرید وب مانی برای کاربران ایرانی:

اگر با توضیحاتی که در بالا اشاره شد به خرید وب مانی علاقمند شده اید، شما می توانید خرید خود را از طریق سایت مانکس724 در ایران انجام دهید. هر چند برای سادگی بیشتر ادامه روال خرید وب مانی برای کاربرانی که برای اولین بار می خواهند اینکار را انجام دهند در ادامه آورده شده است. لازم به ذکر است که فرآیند خرید پرفکت مانی نیز به همین شکل است و براحتی می توان آن را نیز از مانکس724 تهیه کرد. شما می توانید از طریق انجام دادن گام های زیر خرید و فروش خود را شروع کنید.:

  1. افتتاح حساب در سایت اصلی وب مانی: ساخت حساب برای شما هیچ هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است. شما می توانید از اطلاعات هویتی ایرانی خود برای ثبت نام و احراز هویت استفاده کنید. حتی لازم نیست مدارک خود را ترجمه کنید.
  2. ارسال مدارک و ثبت نام در مانکس724: با توجه به اینکه وب مانی به صورت مستقیم به بانک های ایران متصل نمی شود، شما نیاز دارید که از خدمات صرافی های آنلاین همچون مانکس724 برای خرید و فروش وب مانی استفاده کنید تا بتوانید با کارت های شتاب خرید خود را انجام دهید.
  3. پیام به پشتیبانی و ثبت تیکت: این گام اجباری نیست ولی کمک می کند که سریعتر مدارک شما مورد بررسی و تایید قرار گیرد.
  4. خرید از مانکس724 و واریز اتوماتیک وبمانی به حساب شما: پس از تایید هویت شما می توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

بیت کوین و خرید وب مانی:

احتمالا اگر تا کنون به خرید بیت کوین پرداخته اید با روش های ریالی خرید بیت کوین و یا با استفاده از رمز تتر آشنا هستید. حتی ما در سایت مانکس724 این ارز دیجیتال را به صورت ریالی از شما خرید و فروش میکنیم. اما یکی از مهمترین کاربردهای وبمانی امکان خرید بیت کوین و سایر آلت کوین ها بوسیله آن است. در واقع می توان گفت وب مانی میتواند مثل ارز تتر عمل کند و واسطی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشد.

در زیر به سه روش اصلی خرید بیت کوین بوسیله وب مانی اشاره کرده ایم. برای آشنایی بیشتر با این روش ها می توانید به بخش مقالات سایت مانکس مراجعه کنید:

  1. استفاده از والت بیت کوین در وب مانی و تبدیل ارزهای مختلف در درون کیف های ارزی
  2. تبدیل به بیت کوین با استفاده صرافی آنلاین wmtransfer
  3. استفاده از سایت indx در این سایت می توانید بسیاری از انواع ارزهای دیجیتال را با استفاده از وب مانی خرید کنید

خرید وب مانی

خرید پرفکت مانی از مانکس724

پرفکت مانی چیست:

پرفکت مانی (PerfectMoney) نیز یک روش پرداخت آنلاین جهانی است که ایران را تحریم نکرده است. کاربران ایرانی به راحتی می توانند از پرفکتمانی همچون وب مانی برای پرداخت های بین المللی خود استفاده کنند. این شرکت در سال 2007 در کشور پاناما ثبت شده است و بدلیل قوانین سهل گیرانه این کشور نسبت به شرکت های مالی توانسته از قوانین تحریمی آمریکا پیروی نکند. پرفکت مانی نیز از جمله ارزهای فیات بوده و همواره دارای ارزش برابر با یک دلار است.

برخی از کاربردهای پرفکت مانی در ادامه برای شما آورده شده است:

  • خرید کالا یا خدمات از سایت‌های اینترنتی، بسیار از سایت های بازی پرفکتمانی را به عنوان یک ارز معتبر قبول دارند
  • ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
  • خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند طلا، بیت کوین
  • تبدیل به وب مانی در صورت نیاز
  • دریافت پول برای خدمات مرتبط به خدمات دورکاری

خرید ووچر پرفکت مانی :

ووچر پرفکت یا همان گیفت کارت پرفکت مانی یکی از نقاط قوت این روش پرداخت است. در صورت خرید خرید ووچر شما می‌توانید براحتی و حتی بدون نیاز به افتتاح حساب، تراکنش های خودتان را انجام دهید و یا حساب های مختلف ارزی خود را شارژ کنید.

نکته جالب در مورد ووچر پرفکت مانی آن است که ایجاد این ووچر ها رایگان است و همچنین برای همیشه معتبر هستند که در مقایسه برای تولید گیفت کارت وب مانی یا همان پیمر باید 1% کارمزد اضافی در وب مانی داد و با این وجود همیشه دارای تاریخ انقضا می باشد. به منظور خرید پرفکت مانی یا ووچر آن می توانید از طریق سایت مانکس724 اقدام بفرمایید.

مقایسه وب مانی و پرفکت مانی:

این دو روش پرداخت دارای تشابه های زیادی با یکدیگر هستند، برای مثال هر دوی آن ها ارز فیات هستند. اما تفاوت های نیز با یکدیگر دارند که ممکن است یکی را نسبت به دیگری برای ما جذاب تر کند. برای مثال وب مانی با توجه به اینکه زیرمجموعه یک شرکت بسیار بزرگ مالی روسی است به نسبت امنتر و دارای کاربردهای بیشتری است و سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بیشتری از آن پشتیبانی می کنند. اما پرفکت مانی برای کاربران تایید شده دارای کارمزدهای بسیار پایین تری است که این نکته ای بسیار مهم است.

بسیاری از افراد در مورد تفاوت های این ارزها با بیت کوین سوال می کنند، باید توجه داشت که بیت کوین با این دو ارز کاملا متفاوت است. بیتکوین، ارز فیات نیست و کاربردهای متفاوتی دارد لذا مقایسه میان آن ها صحیح نیست.

سایت مانکس724:

یکی از مهمترین معیارها برای هر خرید و فروش موفق داشتن امنیت و اعتماد به طرف مقابل است. مانکس724 با داشتن بهترین تیم پشتیبانی در میان صرافی های آنلاین همیشه در خدمت شما است تا بتواند تجربه خوبی از خرید وب مانی، پرفکت مانی و یا بیت کوین برای شما ایجاد کند. مانکس724 شما را از زمان افتتاح حساب تا خرید و استفاده پشتیبانی می کند تا بتوانید با خیال راحت خرید و فروش کنید.

مانکس724 دارای یک سیستم آنلاین و کاملا اتوماتیک برای انجام خرید و فروش های ارزهای دیجیتال است. در نتیجه علاوه بر استفاده از محیط کاربری ساده سایت، تمام معاملات وب مانی و پرفکت مانی شما به صورت اتوماتیک و در کوتاه ترین زمان انجام خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل