بازدید 11180
۱

آتش گرفتن خودرو در پارکینگ مجتمع ۵۴ واحدی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخلیه سه ساختمان ٩واحدی به علت آتش گرفتن یک خودرو در پارکینگ یک مجتمع خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 11 April 2020

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ۴:٢٩ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی خودرو در یک مجتمع مسکونی در شهرک صالحین واقعا در شهر ری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه محل حادثه مجتمع الغدیر در این شهرک بود که از سه ساختمان ٩ طبقه تشکیل شده بود گفت: ورودی پارکینگ این ساختمانها مشترک بود و خودروها و موتورسیکلتهای بسیاری با فاصله کمی از هم متوقف شده بودند.

ملکی گفت: یک دستگاه خودرو پراید دچار حریق شده بود و در حال گسترش به سایر موتورسیکلتها و خودروها بود که آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: همزمان با رسیدن آتش نشانان برخی از ساکنان از ساختمان خارج شده بودند. بر اساس اطلاعات اولیه این ساختمان حدود ۵۴ واحد بود.

ملکی با بیان اینکه از طریق سه ورودی پارکینگ دود زیادی به طبقات اول و دوم سرایت کرده بود گفت: در مجموع حدود ٧٠ نفر از این ساختمانها خارج شدند که ٣٠ نفر از آنها را آتش‌نشانان خارج کرده و بقیه پیش از رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند. خوشبختانه هیچ کدام مورد مصدومیت نداشتند اما تعدادی برای بررسی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نشانی تهران گفت: خودرویی که دچار حریق شده بود به سرعت خاموش شد و از گسترش به اطراف جلوگیری شد.

ملکی گفت: در نهایت آتش خاموش شد و پس از انجام ایمن سازیهای لازم محل را به مقصد ایستگاههای خود ترک کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
حماسه ای دیگر از پراید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل