بازدید 22334
۶
جزئیات اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند

تغییر ساعات کاری در تهران از فردا

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به حضور دوم سوم کارکنان دستگاه های اجرایی از ساعت ۷ تا ۱۴ از روز شنبه ۲۳ فروردین به تشریح جزئیات طرح فاصله گذاری هوشمند در استان تهران پرداخت.
کد خبر: ۹۷۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ 10 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از استانداری تهران، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: بخشنامه شماره ۱۰۹۳۴ مورخ ۱۹ فروردین ماه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و آغاز مرحله فاصله گذاری هوشمند و بند ۱۴ مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجرایی می شود.

وی ادامه داد: براساس این بخشنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند از تاریخ ۲۳ فروردین ۹۹ ترتیبی اتخاذ کنند تا با تشخیص بالاترین مقام مسئول، ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع با حضور دو سوم کارکنان انجام شود.

آغاز ثبت نام اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت از امروز | فعالیت‌های پرخطر معرفی شدند
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: به منظور کاهش حضور کارکنان در محیط اداری، مقرر شده تا یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام شود.

پاشا با بیان اینکه ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود، افزود: شهرستانهای استان نیز همانند روال گذشته در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ در محل کار خود حاضر خواهند بود.

پاشا همچنین تاکید کرد: با رعایت کلیه پروتکل های اصول بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
هدف از کشاندن کارمندان به سر کار چیست؟ با یک سوم اوونا هم کار انجام میشه.
خودتون فهمیدید چی ابلاغ کردید ، دو سوم کارکنان ساعت ۷ الی ۱۴ ،، یک سوم دورکاری یا مرخصی .. این الان چه سودی داره ، ما قبلا ساعت کاری ۸ تا ۱۵ داشتیم ، یه ساعت الان جابجا شد که چی بشه ... معمولا هم تو ادارات همیشه دو سوم هستن و یک سوم یا مرخصی یا بیرونند ... الان فقط این ابلاغیه کمک حال دوستانی هست که سرکار اومدن بی نظم بودند حالا بهانه دارن الحمدالله ، تاثیر دیگه ای نداره .. والا ما بیسواد شما باسواد هستید معنی کنید
روز بخیر ،. در تمام اطلاعیه ها رعایت «« پروتکل سلامت »» اجباری شده

ولی کدام پروتکل ؟ من که ندیدم ! گفتند که برای هر مورد تهیه شده در بیش از ۱۰۰۰ صفحه

قرار بود برای کارخانجات هم پروتکل ویژه تهیه شود که آنهم دیده نشده !
سلام
لطفا به مسیولین بفرمایید 8 صبح میشد تا 3 بعد از ظهر طرف باید 5 صبح از خونه اش بزنه بیرون اونم زن و دختر مردم .
لطفا این مطلب رو به گوش متولیان امر برسانید .
ممنونیم
هر روز یه طرح مسخره تر از دیروز. این کارها چه معنی میده؟
شما رابه خدا دلالهای مسکن رابزای همیشه تعطیل کنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر