بازدید 13621
۹
برای اولین بار و بر اساس آزمون طرح شناسایی مدیران آینده:

انتصابات جدید در سازمان تامین اجتماعی

طرح شناسایی مدیران آینده که ابتدای زمستان سال پیش به برگزاری آزمونی توسط سازمان سنجش آموزش کشور رسیده بود، حالا به بار نشسته و نخستین ثمره هایش، انتصاب سه مدیر برگزیده است.
کد خبر: ۹۷۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 09 April 2020
تابناک اجتماعیطرح شناسایی مدیران آینده که ابتدای زمستان سال پیش به برگزاری آزمونی توسط سازمان سنجش آموزش کشور رسیده بود، حالا به بار نشسته و نخستین ثمره هایش، انتصاب سه مدیر برگزیده است.
 
به گزارش «تابناک»، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور احکام جداگانه‌ای مدیرکل امور بیمه شدگان، مدیر کل نظارت بر امور شرکت‌ها و مدیر کل استان گیلان را منصوب کرد.

انتصابات جدید برای اولین بار بر اساس نتایج آزمون برگزار شده از طریق سازمان سنجش آموزش کشور در دی ماه سال گذشته در راستای طرح شناسایی مدیران آینده، انجام گرفته است.

بر این اساس با احکام جداگانه از سوی دکتر  مصطفی سالاری، «مهدی شکوری» که موفق به کسب رتبه اول کشوری آزمون شناسایی مدیران آینده شده بود به عنوان مدیرکل امور بیمه شدگان، «علیرضا وثوقی‌فر» به سمت مدیرکل نظارت بر شرکت‌ها و «علی حسین‌نژاد اشکلک» دارنده رتبه سوم استانی آزمون مذکور به سمت مدیر‌کل تامین اجتماعی استان گیلان منصوب شدند.

همچنین در حکمی از سوی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان، حسین امیری گنجه سرپرست سابق معاونت امور اقتصادی سازمان و مدیرکل سابق سازمان در سه استان، به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
صندلی پزشکی رو فروختند با همین ازمون های الکی.احتمالا این هایی که انتخاب شدن خیلی پارتی دارن که اینجوری میخواهید بپوشونید.
با سلام بنده از ممتازین دانشگاه صنعتی شریف و مهندس صنایع هستم وهم از نظر مدیریتی و هم از نظر دانش روز توانایی دارم در وزارت راه و شهر سازی فعالیت دارم تا کنون ندیدم که در این وزارتخانه و یا شرکت های تابعه از افراد توانمندی مانند بنده استفاده کنند امیدوارم روزی مردم و مسیولین به ارزش واقعی افرادی مثل بنده برسند و به ما هم بهای لازم و کافی بدهند ممنون
تَهِ موضوع را موشکافی کنی؛ این مدیرانِ جدید هم، یکی از بستگانِ ابوالمشاغلهای کشور میباشد. داماد و پسر زنِ چندم و...
مدیران که شناسایی نمیشوند. در خانواده آقایان زاده میشوند و رشد میکنند
بنام خانواده بزرگ اعضای سازمان تامین اجتماعی به کام دیگران باحقوقهای میلیونی
چقدر مسخره؛ به نظرتون مدیران اینده بایت تست زننده های خوبی باشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
واقعا مسخره است
باید از طریق آزمون طرح شناسایی مدیران آینده مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی را انتخاب کرد .
از جناب آقای دکتر سالاری مدیر عامل محترم و ومعاونت های دیگر سازمان ( درمان ، حقوقی ، امور مستمری وبازنشستگان ، شستا ، وغیره....) در خواست می کنم در آزمون طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی شرکت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
احسنت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار