بازدید 21043

زورگیری آپاچی سواران با قمه نیم متری!

عاملان زورگیری‌های مشهد که با گذاشتن قمه نیم متری زیر گلوی طعمه ها، گوشی تلفن و دیگر اموال آنان را می‌ربودند با تلاش گسترده نیروهای کلانتری شهرک ناجای مشهد دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند.
کد خبر: ۹۷۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 08 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در تشریح ماجرای دستگیری زورگیران خشن گفت: در راستای ادامه طرح ارتباطی امنیت اجتماعی، گشت زنی‌های محسوس و غیرمحسوس نیروهای کلانتری‌ها به طور شبانه روزی در مشهد ادامه یافت تا این که روز دوشنبه گذشته، ماموران گشت کلانتری شهرک ناجا، هنگام انجام وظیفه در تقاطع بولوار شهید صیاد شیرازی و پیروزی به سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی و طرح هوندا، درحالی مشکوک شدند که نه تنها پلاک موتورسیکلت‌ها کج و مخدوش بود بلکه قیافه ظاهری موتورسواران نقابدار با زورگیران تحت تعقیبی مطابقت داشت که ساعاتی قبل با گذاشتن قمه زیرگلوی یکی از شهروندان، اموال وی را سرقت کرده بودند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی خاطرنشان کرد: موتورسواران به محض مشاهده نیروهای انتظامی، بر سرعت موتورسیکلت افزودند و از محل فرار کردند، اما دو جوان آپاچی سوار هنگام تعقیب و گریز کنترل موتورسیکلت را از دست دادند و با واژگونی موتورسیکلت در چنگ قانون گرفتار شدند. با وجود این همدستان هونداسوار با استفاده از شرایط مذکور موفق به فرار شدند.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: در بازرسی از دو جوان دستگیر شده پنج دستگاه گوشی تلفن سرقتی به همراه قمه نیم متری و یک کارد بزرگ کشف و ضبط شد که بدین ترتیب متهمان به کلانتری هدایت شدند و در دایره تجسس مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفتند.

سرهنگ صارمی ساداتی اظهار کرد: در همین حال یکی از مال باختگان که برای اعلام شکایت از متهمان وارد کلانتری شده بود درحالی زورگیران را شناسایی کرد که یکی از سارقان کاپشن سرقتی مال باخته را به تن داشت و گوشی تلفن همراه وی نیز از متهمان کشف شد.

رئیس پلیس مشهد ادامه داد: شاکیان مدعی شدند که زورگیران مذکور با گذاشتن قمه نیم متری زیرگلوی آنان، گوشی تلفن و دیگر اموالشان را ربوده اند که تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان فراری زورگیران با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی اسماعیل رحمانی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) ادامه دارد.

کشف ۱۸ گوشی تلفن همراه واسلحه شکاری از مخفیگاه جوان موتورسوار

فرمانده انتظامی مشهد همچنین گفت: درپی گزارش گوشی قاپی‌های سریالی در محدوده خیابان طبرسی مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود:تیم‌های تجسس کلانتری شهید آستانه پرست مشهد در پیگیری علمی این پرونده به سرنخ‌هایی دست یافتند که خط سیر فرار عامل اصلی این سرقت‌ها از بولوارطبرسی تاکوچه‌ای بن بست در محدوده خیابان شیخ صدوق را نشان می‌داد.

سرهنگ صارمی گفت:ماموران انتظامی پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی با هماهنگی «قاضی دلخوش» در دادسرای ثامن مشهد وارد عمل شدندو پس از شناسایی خانه متهم در کوچه بن بست، محل مذکور را به طور ضربتی بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد:در بازرسی از مخفیگاه متهم که بنابر تحقیقات نامحسوس پلیسی در ساعات پایانی شب افرادی به آن تردد داشتند متهم ۳۰ ساله دستگیر شد.

وی گفت: در این عملیات موتورسیکلت مشکی رنگ که در سرقت‌ها مورد استفاده متهم قرار می‌گرفت و ۱۸ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک قبضه اسلحه شکاری بدون سریال و ۲۳ تیر فشنگ مربوطه به همراه مقادیری مواد مشکوک به مخدر کشف شد.

سرهنگ صارمی ساداتی با اعلام این مطلب که تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد گفت:پلیس مشهد در این ایام با آمادگی کامل مسئولیت برقراری نظم و امنیت شهروندان را همچون همیشه بر عهده دارد و انتظار داریم مردم عزیز ضمن توجه به هشدارهای بهداشتی و ضرورت ماندن در خانه، هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه خود در خیابان‌ها به توصیه‌های پلیسی، مراقبتی و بازدارنده از سرقت‌های خیابانی توجه بیشتری داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۳
اینگونه افراد باید بدون ترحم در ملاء عام اعدام شوند
چرا دست این بیشرف ها را قطع نمی کنید تا کسی جرات این غلط ها را نکند حالا باز یک عده نیایند بگویند دزدی های میلیاردی . آنها بجای خود اینها هم بجای خود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
اتفاقا عقده های ملت از دزدی‌های میلیاردیست
فقط اقطع دست و در آوردن چشم
بهشان کار سخت اجباری بدهید تا کار کنند اگر قبول نکردند اعدامشان کنید زندان و جای گرم و نرم بهشان ندهید که دوره های تکمیلی در زندان ببینند
باید درجا اعدام بشن
بلافاصله و بدون فوت وقت،اونوقت اون یکی که فرار کرده هم دیگه غلط می‌کنه دست به این کار بزنه
چندسال پیش درصادقیه تهران چهارنفربا دودستگاه موتور باقمه پسرمنو زورگیری کردند ویک گوشی موبایل ویک لپ تاپ ازش بردند اثرروحی وروانی این زورگیری هنوز گرببانگیرپسرم هست اینها رابایدبدون کوچکترین ترحمی فورا اعدام کرد نمیدونم چرا این اتفاق نمی افته؟
اگر این اراذل به عنوان مفسد اعدام بشوند درس عبرت برای دیگران میشوند و الا زندان فایده ای ندارد
اعدام راه حله فقط. تجربه نشون داده اینجور آدمها اصلاح پذیر نیستند. وقت ماموران امنیتی را تلف نکنید و اعدام کنید. حداقل قانون اسلامی را اجرا کنید.
فقط اعدام
به قرآن این ها رو همین الان با همون قمه خودشون گردن بزنی،فردا آمارها رو بخونید!
حکم خدا رو اجرا کنید قطع دست
بعد یه عده گیرمیدن به سریال پایتخت وازبدآموزی و... حرف میزنن،والله توشهرما مخصوصا محله حاشیه ای محل سکونت مااکثرا جوان‌ها قمه دارن وجالبه نصف قمه از جیبشون زده بیرون ومشخصه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر