بازدید 51307

اسب پنج میلیاردتومانی سردار آزمون در حراج استرالیا

سردار آزمون در حراج اسب‌های ۱۸ ماهه استرالیا اقدام به خرید یکی از بهترین پسران فرانکل کرده است. او با خرید این اسب نیم میلیون دلاری در استرالیا رکورد خرید گران‌ترین اسب‌های تروبرد نزد ایرانیان را شکسته است.
کد خبر: ۹۷۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 07 April 2020

سردار آزمون، مهاجم اهل گنبد تیم ملی فوتبال ایران که در اسبدوانی هم حضوری فعال دارد؛ به تازگی در استرالیا اقدام به خرید اسب برای شرکت در مسابقات کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون که فارغ از فوتبال در اسبدوانی هم حضوری فعال دارد و با داشتن چند اسب در داخل ایران زبانزد است، این بار در استرالیا برای شرکت در مسابقات اسبدوانی اقدام کرد.

مهاجم گنبدی تیم ملی فوتبال و باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه امروز (سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه) در حراج اسب‌های ۱۸ ماهه استرالیا اقدام به خرید یکی از بهترین پسران فرانکل کرده است. قیمت این کره اسب در استرالیا ۵۰۰ هزار دلار (۳۰۹ هزار دلار آمریکا) است و پس از این با مالکیت آزمون در کورس‌های استرالیا شرکت خواهد کرد.

سردار آزمون همچنین با خرید این اسب نیم میلیون دلاری در استرالیا رکورد خرید گران‌ترین اسب‌های تروبرد نزد ایرانیان را شکسته است.

تماشاچی | عکس تمام اسب های سردار آزمون

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
من فوق لیسانس مهندسی دارم وهمسرم هم لیسانسه
ارزش کل زندگی ما معادل دم اسب این اقانمیشه !!!!
بابا نزارید ارز از کشور خارح شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
lمگه اومده بود تا خارج بشه؟
دنیا مال پولداراست
خیرشو ببینه.
یاشاسن سردار
خب؛ که چی؟؟؟
5 هزار میلیون تومن داده این کره خر چموش ؟!!!!!! پول یک فراری و لامبورگینی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
از داستان چیزی نمیدونی داداش
این اسب میره مسابقات و شرط بندی حلاله و پولش در میاد
تمام
چرا این پول را برای هموطنان عزیز خودش که همیشه میگه عاشقشونه و حاضره براشون جون بده هزینه نکرد؟!!!
ياشاسين
اصلا نمی ارزه
كاشكي خدا به هركي مال و مقام ميده ظرفيتشم بده تو اين وضع بيماري و بيكاري كه عده اي از مردم به نون شب محتاجا اين خبر چه تاثيري داره ميشد اين كار رو علني نكنه به نظرم قشنگتر بود ..كاشكي اجازه نميداد اين خبر بيرون بياد ..
به جای این رکوردها بیاد مثل خارجیهایی که برای وطنشون خرج کردن ،خرج کنه تا نام نیک بماند یادگار
این است پول مفت .......
کاش سردار آزمون به جای خرید یک اسب که معلوم نیست در میدان مسابقه ببرد یا ببازد 50000 دستگاه اکسیژن ساز می خرید و به بیمارستانها برای نجات جان هم وطنانش هدیه میداد و نام خود را در تاریخ به عنوان یک ایثار گر که جان هزاران نفر را از مرگ نجات داده ثبت میکرد.
ديوانكي، عاقبت به خير در دوران كرونا مي توانسن مجهزترين بيمارستان را براي مردم تركمن تاسيس كند، حالا تركمن ها نبايد بوجود سردار افتخار كند وقتي در اين شرايط سخت اسب را بر تركمنان ترجيح داد.
تمام گنبد و روستاهاي اطرافش را قيمت گذاري كنيد پنج ميليارد تومان نمي شود. ايشان يعني اين اقامون جنتلمنه!!
در شرايطي كه "بيشتر" مردم ايران دغدغه خريد مايحتاج زندگي و كوچكترين سبد خانوار در تاريخ بشريت را دارند انتشار اين چنين تيترهايي باعث انزجار 95 درصدي مردم شريف و فقير ايران مي شود.
یکی مثل کریستیانو بفکر کمک به بیماران کروناست

یکی هم اسب میخره
گنبد کاووس زادگاه سردار شاید یکی از بزرگترین مرکز پرورش و تربیت و مسابقه اسب سواری است ولی تجهیزات کافی برای این کار نداره و تمام تجهیزات و محل مسابقه قبل از انقلاب ساخته شده. حالا که سردار تا این حد به اسب علاقه داره، همت کنه کمبودهای شهر خودشو درباره امور اسب سواری برطرف کنه
خوب توی این زمان که همه دارن کمک میکنند حداقل این اسب رو نمیخرید و یک وقته دیگه میخرید. الان باید دستگاه ونیتلتور میخرید یعنی کیم کاردشیان از این بهتره؟؟
از قدیم گفتن " دارنگی و برازندگی" خوب داشته و خریده مبارکش باشه. اما.. اما در این شرایط نباید خبر را رسانه ای می کرد. خوب ایشون شاید حواسش نبوده...!!!! من از شما دست اندرکاران سایت در شگفتم که چنین اخبار بی ارزش را تیتر می کنید و به خورد خلق الله میدید.
آقا هی خودتان را برای سلبریتیهای این مملکت می کشید کدام یک از آنها برا ی مردم این مملکت پا پیش گذاشتن که این دومیش باشه در سالگرد در گذشت جهان پهلوان تختی همچی خودشان را میگیرند که مثلا ما هم پهلوانیم پهلوان وجهان پهلوان مال تختی و وافسانه کهن آقا دنبال نان باش که خربزه آباست اون آقایان فوتبالی وولیبالی کجان که هموشان جمع برا مدمی که یکعمر به خاطر آونه بلند شدن رفتن تا دم در در ورزشگاه یک دستگاه اکسیژن ساز بخرند ؟؟!!!
من نمی دانم چرا ایرانی ها از همه طلبکارند و دست گدایی به طرف همه دراز می کنند! پول خودش بوده خواسته اسب بخره!
هی میگن چرا این پول را نداده به ما! بیمارستان نساخته!
زحمت کشیده، پول دراورده که خرج کنه.
در حالیکه سلبریتیهای مرتد و کافر غرب میلیونها دلار از ثروتشونو صرف کمک‌برای ساخت واکسن کرونا و کمک به محرومان میکنند سلبریتیهای مسلمون ایران دست به تجملگرایی و خریدهای میلیاردی میکنند!!
یادی هم از کمکهای او ب سیل زدگان آق قلا ثبت بشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی