بازدید 4568

اقامت در گرجستان

گرجستان یکی از کشور هایی است که بسیاری تمایل به اخذ اقامت آن دارند.
کد خبر: ۹۷۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 07 April 2020

اقامت در گرجستان

گرجستان یکی از کشور هایی است که بسیاری تمایل به اخذ اقامت آن دارند.

 برای اخذ اقامت گرجستان روش های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این روش ها را می توان به 6 نوع دسته بندی نمود. هر یک از روش ها شرایط خاص خود را خواهند داشت و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به اخذ اقامت اقدام نمایید. از جمله محبوب ترین روش های اخذ اقامت گرجستان می توان به روش تحصیلی و سرمایه گذاری اشاره کرد که در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تست

پیش از هر چیزی این پرسش مهم مطرح می شود که چرا اقامت گرجستان این همه طرفدار دارد؟برخی از دلایل این موضوع در زیر مطرح شده است که عبارتند از :

-مخارج کم معیشت در گرجستان

- امنیت بسیار زیاد گرجستان

-آزادی اقتصادی

- امکان یکی شدن این کشور با منطقه شنگن

-بهبود اوضاع انواع تجارت

همه این دلایل سبب شده است تا  اقامت گرجستان در ایران دوست داران بسیاری داشته باشد.

راه های دریافت اقامت گرجستان

تحصیل در گرجستان

تحصیل در گرجستان به عنوان یکی از بهترین روش های اخذ اقامت گرجستان به شمار می رود. برای اقامت در این کشور باید حتما بورسیه یکی از دانشگاه های آن را داشته باشید. در صورت اخذ بورسیه دانشگاه باید نامه آن را به وزارتخانه تحویل داده و بقیه مراحل را پیگیری نمایید. توجه داشته باشید که برای اخذ اقامت تحصیلی گرجستان باید کلیه مدارک تحصیلی و هویتی خود را به سفارتخانه ارائه نمایید. توجه داشته باشید که ویزای تحصیلی گرجستان به عنوان اقامت موقت در این کشور شناخته می شود. برای تحصیل در گرجستان باید به نکات متعددی توجه داشته باشید. به همین منظور مسئولین شرکت ما اقدام به ارائه خدمات اقامتی نموده اند و می توانید انجام دادن کلیه امور را به آنها سپرده و خود تنها نظاره گر درست انجام شدن کارها باشید.

تست

سرمایه گذاری در گرجستان

یکی از دیگر راه های اخذ اقامت گرجستان را می توان سرمایه گذاری در این کشور دانست. توجه داشته باشید که برای سرمایه گذاری در گرجستان باید حداقل به ازای هر نفر، 300 هزار دلار آمریکا داشته باشید. با استفاده از روش سرمایه گذاری می توانید اقامت دائم کشور را دریافت نموده و به عنوان یک شهروند درجه 2 کشور گرجستان به شمار روید. پس از 6 سال اقامت در خاک گرجستان می توانید شهروندی این کشور را نیز دریافت نمایید.

اما باید بدانید که برای هر یک از سرمایه گذاری های خود رسید دریافت کرده باشید. کلیه مدارک احراز هویت و مالی از شما درخواست خواهد شد و پس از به اثبات رسیدن تمکن مالی فرد، اقامت گرجستان ارائه خواهد شد. شرکت ما به دلیل تجربه و آشنایی کاملی که با این روش دارد می تواند به عنوان یکی از بهترین راهنما ها عمل کرده و باعث شود که بتوانید در مدت زمان کوتاه تری اقامت سرمایه گذاری در گرجستان را دریافت نمایید.

ثبت شرکت در گرجستان

هم اکنون زمان ثبت شرکت در گرجستان به شما اقامتی داده نخواهد شد و دلیل این بحث هم  فراوانی شرکت های صوری است . اما پس از ثبت شرکت و انجام کلیه فرایند های اداری ، استخدام کارمند و داشتن حسابدار ، باز کردن حساب شرکت، حساب شخصی، دستگاه اپارت و استخدام یک کارمند گرجی پس از 3 ماه این امکان برای شما ایجاد می شود که اقامت خود را از این راه کسب کنید.نکته بسیار مهم  در ثبت شرکت این است که حتما مالیات را مد نظر قرار دهید.

خرید ملک در گرجستان

فرد خریدار جهت خرید ملکی که با مبلغ 35000 دلار کارشناسی شود قادر است به غیر از خود برای افراد خانواده اش  هم درخواست اقامت کند.

کارمند شدن در گرجستان

شیوه کسب اقامت کارمندی گرجستان این گونه است که شما به عنوان کارمند برای یک سازمان دارای اعتبار و با سابقه در کشور گرجستان شروع به کار کنید. در این حالت باید ماهیانه عوارض های دولت گرجستان را بپردازید تا موضوع تمدید اقامت شما صورت گیرد.

نحوه گرفتن کارت اقامت در گرجستان

-کارت اقامت موقت

در این راه به شخص درخواست کننده  اجازه می دهند تا وقتی که کارت اقامت وی اعتبار دارد در این کشور اقامت داشته باشد و تجارت کند، شرکت ثبت کرده و حساب شخصی و شرکتی هم داشته باشید. در صورتی که این کارت شرایط مورد نیاز را داشته باشد تمدید می شود.

-کارت اقامت دائم

در این شیوه به شخص درخواست کننده اجازه زندگی همیشگی در این کشور داده می‌شود و شخص تقاضا کننده درصورت احترام و رعایت ضوابط کشور گرجستان قادر است به شکل همیشگی در گرجستان معیشت داشته باشد .

ذکر این نکته شایان ذکر است که جهت کسب اقامت از هر سبک و راهی شما باید گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهید.

 نحوه دریافت پاسپورت گرجستان

برای گرفتن پاسپورت گرجستان و کسب تابعیت گرجستان وجود شرایطی الزامی است. که در زیر به آن ها اشاره شده است.

-آشنایی داشتن به زبان گرجی به شکلی که بتوانید با این زبان بنویسید و بخوانید.

- 3 سال پی در پی در در کشور گرجستان اقامت داشته باشید .

-اطلاع  داشتن از تاریخ کشور گرجستان

- دو نفر گرجی شما را تایید کنند .

با توجه به موارد فوق که به طور کامل توضیح داده شد برای اقامت در کشور گرجستان روش‌ها و شرایط مختلفی وجود دارد. شرکت وان جورجیا خدمات کامل و حرفه ای را برای تمامی روش های اقامت در گرجستان ارائه می دهد . در صورتی که برای اخذ اقامت گرجستان ممکن است نیازمند مشاور و یاری متخصص در این زمینه هستید ، وان جورجیا پاسخگوی تمامی سوالات و نیازهای شما خواهد بود. می توانید با مراجعه به وب سایت onegeorgia.ir با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار