بازدید 10245
خبر

واگذاری پرسپولیس‌واستقلال درجلسه۳وزیر تصویب‌شد

هرچند با این مصوبه نیز نمی توان اعتمادی به اجرای برنامه و وعده مسوولان داشت چراکه فروش سرخابی ها تا کنون با دستورات چند رییس جمهور به مراحل بالاتر هم رسیده بود اما در آخرین قدم ها اجرایی نشد.
کد خبر: ۹۷۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 06 April 2020

در اولین جلسه هیات واگذاری شرکت های دولتی مقرر شد که واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طی مراحل قانونی در نیمه اول سال انجام شود، هرچند با این مصوبه نیز نمی توان اعتمادی به اجرای برنامه و وعده مسوولان داشت چراکه فروش سرخابی ها تا کنون به مراحل بالاتر هم رسیده بود اما در آخرین قدم ها اجرایی نشد.

به گزارش تابناک ورزشی ، تاکنون دولت های زیادی پس از پیروزی انقلاب وعده خروج این دوباشگاه پرطرفدار از زیر سایه دولت و واگذاری آن به مردم و بخش را دادند که با وجود برگزاری صدها جلسه و دستورات چندین رییس جمهور و صرف هزینه های زیاد، گام عملی برداشته نشد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در اولین جلسه هیات‌ واگذاری شرکت‌های دولتی در سال ۱۳۹۹ که امروز در وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور وزرای اقتصاد، ورزش-جوانان و دادگستری و همچنین رییس سازمان خصوصی‌سازی و نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان بورس اوراق بهادار برگزار شد، برنامه اجرایی پیشنهادی سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

در این جلسه ابتدا رییس سازمان خصوصی‌سازی و وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۸ در این رابطه از جمله حسابرسی سالیان گذشته و برگزاری مجامع این دو باشگاه، شناسایی اموال و دارایی‌های مختلف آنها، واگذاری قطعی دو ورزشگاه درفشی‌فر و مرغوبکار به دو باشگاه و همچنین شفاف شدن بدهی مالیاتی آنها و حل کردن بسیاری از دعاوی حقوقی در سال ۱۳۹۸ ارائه کردند.

در ادامه دژپسند وزیر اقتصاد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار مهم و موثر وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس اوراق بهادار در فرایند خصوصی‌سازی دو باشگاه در سال ۱۳۹۸ ، بر واگذاری هرچه سریعتر دو باشگاه طی مراحل قانونی در نیمه اول سال ۱۳۹۹ تاکید کرد و به همه بخش‌های ذیربط دستورات لازم برای انجام اقدامات اجرایی و قانونی را صادر کرد.

در ادامه جلسه برنامه اجرایی مراحل مختلف واگذاری این دو باشگاه که توسط سازمان خصوصی‌سازی تهیه شده بود به جلسه پیشنهاد شد و مورد تصویب هیات عالی واگذاری شرکت‌های دولتی قرار گرفت. مقرر شد تمامی اعضا نهایت تلاش خود را برای واگذاری هرچه سریعتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال ۱۳۹۹ بعمل آورند.

واگذاری پرسپولیس و استقلال درجلسه ۳وزیر تصویب شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
سرکاری همیشگی
به نظر شما به یک جک تکراری چند مرتبه می توان خندید ؟
در پاسخ بگویید

دلال هایی که برای این دو تیم بازیکن مصدوم و داغون می خرند از وزیر و وکیل بیشتر در این مملکت قدرت دارند بنابراین زور الکی نزنید این دو باشگاه خصوصی نخواهند شد
سالیان ساله از این جلسات و تصویب نامه ها انجام میشه آخرشم هیچی . این هم یکی از اونا
هیس فعلا بخور بخوره
باشه باور کردیم
برای چندمین بار هست که طی این سالها واگذاری این 2تا تیم تصویب می شود واقعا تابی تو خدت خنده ات نمی گیره
بابا شما را بخدا این تیم ها جز ضرر وباند بازی چیزی برای مردم ندارد چون مد یریت دولتی در ایران کارامدی ندارد جزضرر برای مردم به تجربه ثابت شده بخش خصوصی دراایران موفق است تمام شرکت های دولتی ضرر میدن
طبق معمول عملی نمیشه، چپن رانت و فساد مالی ممکنه از بین بره
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
دیگه همه مشکلات مردم حل شده مونده فوتبال،تعطیل کنیدبره فوتبال رو که اینقدرفسادتوش هست
دقیقا مثل سنوات گذشته!! کم مردم را سرکار بذار وزیر جان
تا کی باید تاوان بی کفایتی ها و تخلفات مدیران دو باشگاه از جیب بیت المال جبران بشه و این در حالی است که این دوباشگاه با اون همه هزینه هائی که بربیت المال تحمیل می کنند هیچ دستاوردی نداشته اند نه وورزشی و نه فرهنگی
از این نوع مزخرف تا به حال زیاد شنیدیم
امكان ندارد حالا ببينيد ميدهند به يك بخش به ظاهر خصوصي كه سياسيون دران دخالت دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر