بازدید 50377
۹

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه 17 فروردین 99/ دلار در صرافی های بانکی تکان نخورد

در معاملات امروز بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 15700 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 15800 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز شنبه، تغییری ندارد.
کد خبر: ۹۷۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 05 April 2020

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه 17 فروردین 99/ دلار در صرافی های بانکی تکان نخورد

قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه 17 فروردین 99/ دلار در صرافی های بانکی تکان نخوردبازار ارز در دومین روز هفته با عدم تغییر نرخ از سوی صرافی های بانکی مواجه شده است. این در حالی است که روز گذشته، شاهد رشد 900 تومانی قیمت دلار در صرافی ملی بودیم. به نظر می رسد بازارساز همسو با روند نرخ آزاد ارز، به دنبال قیمت گذاری است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه هفدهم فروردین ماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 15700 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 15800 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز شنبه، تغییری ندارد.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها به نرخ 17100 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 17200 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، بدون تغییر می باشد.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «یکشنبه هفدهم فروردین ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۱ هزار و ۵۳۵ ریال و هر یورو نیز بدون تغییرنسبت به روز گذشته به قیمت ۴۵ هزار و ۳۸۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۹۸۷ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۲۴ ریال، کرون نروژ ۳ هزار و ۹۶۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۷۹ ریال، روپیه هند ۵۵۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۴ هزار و ۸۳۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۲۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۷۱۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۵۷۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۴ هزار و ۶۱۷ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۲۰۶ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۳۸ ریال، روبل روسیه ۵۴۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۱۸۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۵ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۱۸۶ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۳۴۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۱۷ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۱۹۰ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۵۱ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۹۵ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۲۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۷ هزار و ۹۰۷ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۳۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۳ هزار و ۹۷۱ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۳۵۳ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۰۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۵۵۸ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۲۱۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۷۹۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
تابی جان چرا دیگر قیمت دلار ازاد را اعلام نمیکنی؟ توکه اهل سانسور و اخبار واطلاعات نمایشی وفرمایشی نبودی ؟!!!!
قبل انقلاب ۷ تومان بود، چرا پول ملی نابود شده؟!
مردم تورم داره بیدار میکنه مسئولین خودشون بخواب زدن جلو گرانی دلار بگیرید
مسخرشو درآوردین بخدا دیگه
دلار ۱۶۶۰۰
سکه ۶۶۵۰۰۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
شاید دلال این قیمت رو بده ولی صرافی های مجاز (و نه بانکی) دلار رو 5900 می دادند که الان شده 15700 (4 شنبه)
بعد کرونا مرحله گرونی ب روز رسانی میشه
بداد این مردم برسید که خوب مردمی هستن
تو خانه به قران نان نداریم بخوریم شما قیمت دلار نیوزلند میگین امروز به خدایی که خدای من و شما و مسولان مملکت مجبور شدم سمسار بیارم وسایل خانه بفروشم اقای مسولمن به عنوان ایرانی خجالت کشیدم بگم به خاطر بچم گرسنه است میفروشم گفتم میخوام بهتر ش بخرم شما خجالت نمیکشید چون پول دارین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی