بازدید 9462

ابتلای ۳۰ نفر از پرسنل مترو به کرونا

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با بیان اینکه قطارهای متروی تهران امروز خلوت هستند، از شهروندان درخواست کرد هنگام حضور در مترو از دستکش و ماسک استفاده کنند.
کد خبر: ۹۷۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 04 April 2020

 

به گزارش تابناک، «فرنوش نوبخت» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت جمعیت مترو در روز جاری گفت: با توجه به اینکه امروز اولین روز کاری ما است، تعداد قطارها را افزایش دادیم. قطارها خلوت است و با حداکثر توان در حال کار کردن هستند.

او با اشاره به اینکه ظرفیت مسافر با کاهش محسوسی نسبت به قبل از شیوع کرونا مواجه شده است، گفت: کم کم به حداکثر ظرفیت پس از تعطیلات می‌رسیم، اما فاصله گذاری اجتماعی باعث می‌شود که نزدیکی سرفاصله قطارها را نداشته باشیم. امروز قطارها خلوت هستند و وضعیت جابجایی مسافر و آمار دائما در حال رصد شدن است.

نوبخت با بیان اینکه اگر میزان حضور مسافر در مترو بخواهد به یک میلیون و هشتصد هزار نفر برسد، رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای ما سخت خواهد بود، گفت: بهتر است همه مسافران از دستکش و ماسک استفاده کنند و از دستفروشان داخل واگن‌ها خرید نکنند و فاصله گذاری اجتماعی در آسانسورها و پله‌های برقی رعایت شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص سرفاصله حرکت قطارها گفت: سرفاصله حرکت متغیر است و براساس نیاز و ازدحام در ایستگاه‌ها به ویژه ایستگاه‌های تقاطعی تغییر می‌کند.

او درخصوص تعداد پرسنل مترو که به کرونا مبتلا شده اند، گفت: ۳۰ نفر از همکاران ما با کرونا مبتلا شده اند که تحت مداوا هستند و نحوه درمان آنها پیگیری می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل