بازدید 3585

تصادف شدید ۲۰۶ با گاردریل در اتوبان پردیسان

کد خبر: ۹۷۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 04 April 2020

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل‌ در بزرگراه حکیم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محدوده حکیم غرب به شرق پردیسان، بلافاصله ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر لایی کشی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته که راننده ۲۰۶ با توجه به سرعت زیاد، دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر و راه خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، به شدت با گاردریل‌های کناری اتوبان برخورد می‌کند که یک شاخه از این گاردریل‌ها وارد اطاق خودرو شده و از آن طرف بیرون آمده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودرو سواری‌اش محبوس شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی خارج و به علت شدت جراحات وارده به کمک ماموران امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار