بازدید 10224
۲

آیا یارانه و بسته معیشتی در سال ۹۹ ادغام می‌شود؟

یارانه و بسته معیشتی در سال ۹۹ ادغام نمی شودسخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی امکان هرگونه ادغام یارانه و بسته معیشتی در سال ۹۹ را رد کرد.
کد خبر: ۹۶۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 04 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، «حسین میرزایی» سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، درباره ادغام بسته معیشتی و یارانه در سال ۹۹، اظهار کرد: ادغام یارانه و بسته معیشتی در سال ۹۹ امکان‌پذیر نیست. استدلالی از سوی مجلس شورای اسلامی مطرح شد مبنی بر اینکه یارانه و بسته معیشتی ادغام و مبلغ آن ۷۲ هزار تومان شود، اما این کار به ضرر ۶۰ میلیون نیازمند بود.

وی با اشاره به اینکه ادغام بسته معیشتی و یارانه و تعلق این مبلغ به تمام افراد نقض هدفمندی بود، گفت: طی جلسات برگزار شده، این موضوع در کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه به طور قطعی لغو شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
سلام تو این اوضاع اقتصادی و مشکل کرونا این چه بحثیه این پول ارزش این همه گفتن و تایید و تکذیب داره ؟
روي دريايي از نفت و گاز بخوابيم و اين همه مشكل اقتصادي داشته باشيم . يك سري افراد حسابي دارند از بيت المال ميخورند و دادخواهي نيست . آيا اون روستايي و عشاير از نفت و گاز و معادن هيچ سهمي نمي بره . چرا عدالت اينگونه اجرا ميشه كه مردم محتاج يارانه و معيشت باشند . كجاست انچان رونق اقتصادي كه ديگه مردم به اين چهل و پنج هزار تومان نياز نداشته باشند . كجايند حمايت كنندگان ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها