بازدید 6964
کارشناس سازمان هواشناسی:

پیش بینی تداوم بارش‌ها تا پایان هفته در استانها

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور تداوم خواهد داشت ‌و برای تهران نیز هوایی بارانی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 03 April 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی «فریبا گودرزی» افزود: برای امروز و فردا در شمال‌شرق و شرق کشور بارندگی ادامه خواهد یافت که در ارتفاعات جنوب شرق کشور، بارندگی‌ها به شکل پراکنده ادامه دارد.

وی ادامه داد: فردا علاوه بر بارندگی در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، امروز ۱۵ فروردین، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد. این وضعیت برای روز یکشنبه در سواحل شرقی دریای‌خزر، شمال‌شرق، ارتفاعات البرز شرقی، مناطقی از مرکز و شرق کشور ادامه می‌یابد.

گودرزی افزود: ضمن آنکه از امروز تا روز یکشنبه شدت بارش ها در شمال شرق است، بارش تگرگ برای این مناطق پیش بینی شده است. بارش ها کماکان تا اواخر هفته آتی در کشورمان با شدت و ضعف ادامه دارد.

به گفته وی، برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آتی دمای هوا در سواحل شمالی و شمال‌غرب کشور ۸ تا ۱۲ درجه و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز ۶ تا ۸ درجه سردتر می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: برای تهران نیز در بعدازظهر امروز ۱۵ فروردین آسمانی ابری است و گاهی بارش دارد و با رعد و برق همراه است. همچنین، بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد به ۲۱ درجه بالای صفر می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی