بازدید 25193

بازگشت کریس رونالدو به منچستریونایتد جدی شد

کریستیانو رونالدوی 35 ساله به نظر می‌رسد در آستانه ترک یوونتوس در تابستان پیش رو قرار دارد. براساس این گزارش، بازگشت به منچستریونایتد یکی از گزینه‌های احتمالی و پیش روی مهاجم پرتغالی یوونتوس است، این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن هم می‌تواند مقصد احتمالی وی باشد.
کد خبر: ۹۶۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 01 April 2020

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس ممکن است در تابستان پیش رو به جمع شیاطین سرخ بازگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، برنده پنج توپ طلا که دو سال پیش پس از کسب افتخارات متعدد در رئال مادرید، این تیم را پس از 9 سال به مقصد یوونتوس ترک کرد، ممکن است به منچستریونایتد بازگردد، تیمی که بین سال‌های 2003 تا 2009 در آن عضویت داشت و در آنجا زیر سایه سرالکس فرگوسن و پشتکار بالایش تبدیل به ستاره‌ای نامدار در دنیای فوتبال شد.

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید گزارش داد، کریستیانو رونالدوی 35 ساله به نظر می‌رسد در آستانه ترک یوونتوس در تابستان پیش رو قرار دارد. براساس این گزارش، بازگشت به منچستریونایتد یکی از گزینه‌های احتمالی و پیش روی مهاجم پرتغالی یوونتوس است، این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن هم می‌تواند مقصد احتمالی وی باشد.

بازگشت کریس رونالدو به منچستریونایتد جدی شد

رونالدو که در مدت شش سال حضورش در منچستریونایتد آمار 118 گل زده را در 292 بازی از خود بر جای گذاشت و با این تیم سه قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیسی، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد، در تابستان 2009 با شکستن رکورد جهانی در ازای 80 میلیون پوند (94 میلیون پوند) راهی رئال مادرید شد.

رونالدو که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 70 میلیون یورو تخمین زده شده است، به هنگام ترک سانتیاگوبرنابئو شایعه بازگشتش به منچستریونایتد هم مطرح بود، اما او در نهایت تصمیم گرفت تا به یوونتوس بازگردد و از این تیم ایتالیایی به‌عنوان تیم محبوب دوران کودکی‌اش یاد کرد.

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید که قراردادش با یوونتوس تا پایان ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد، این فصل در 22 بازی از رقابت‌های سری A ایتالیا، 21 گل به ثمر رسانده و سه پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان