بازدید 5694

پلیس: زندانیان آزاد شده تحت رصد هستند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: زندانیان آزاد شده توسط پلیس پیشگیری، آگاهی، امنیت و کلانتری‌ها کنترل می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۹۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۸ 01 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی درباره آزادی برخی زندانیان و نگرانی‌های موجود مبنی بر عدم تکرار جرم توسط آنها، اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر فعالیت دوشادوش در کنار تمام بخشها، کادر درمانی و وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا، طرح نوروزی خود را نیز انجام می‌دهد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در ایام نوروز وقوع سرقت قدری بالا می‌رود، گفت: بحث آزادسازی زندانیان زحمت ما را مضاعف کرد البته هماهنگی خوبی با دستگاه قضائی داریم و اسامی تمام زندانیان آزادشده به پلیس داده شده است.

وی تصریح کرد: زندانیان آزاد شده توسط پلیس پیشگیری، کلانتری‌ها، پلیس آگاهی و امنیت کنترل می‌شوند البته برخی جرائم و سرقت‌ها در این مدت قدری افزایش پیدا کرده، اما اقدام قوه‌قضائیه بر بها دادن به جان یک مجرم محکوم شده را ارج می‌نهیم و ما نیز باید بیشتر تلاش کنیم.

این مقام انتظامی درباره اقدامات پلیس در مقابله با شایعه‌پردازان در فضای مجازی نیز گفت: پلیس به سرعت پس از انتخابات و با شیوع ویروس کرونا، قرارگاه ویژه‌ای را تحت عنوان مبارزه با کرونا تشکیل داد.

وی خاطرنشان کرد: در این قرارگاه کارگروه‌های تشکیل شد که یکی از آن‌ها کارگروه فضای مجازی بود، تاکنون نیز ادمین ده‌ها کانال شایعه‌ساز بازداشت و کانال‌ها مسدود شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان