بازدید 5019

شیوع کرونا به کشاورزان آمریکایی آسیب زده است

کد خبر: ۹۶۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 31 March 2020

پس از این که ویروس کرونا باعث شد تا قیمت‌های دام و محصولات کشاورزی بیش از پیش افت کنند و نگرانی‌هایی در مورد کمبود نیروی کار به وجود آورد، کشاورزان آمریکایی وحشت کردند. 

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، پس از اینکه ویروس کرونا باعث شد تا قیمت‌های دام و محصولات کشاورزی بیش از پیش افت کنند و نگرانی‌هایی در مورد کمبود نیروی کار به وجود آورد، کشاورزان آمریکایی وحشت کردند.

گروه‌های کشاورزان آمریکا در حال لابی با دولت ترامپ هستند تا کمک‌هایی را به کشاورزان آسیب دیده از سقوط قیمت‌های محصولات پرداخت کنند و به موقع ویزاهایی را برای کارگران فصلی مکزیکی صادر کنند تا محصولات مزارع آمریکا را برداشت کنند.

راب ای ولت، کشاورزی از ایالت لاوا می‌گوید: ما امسال امیدوار بودیم اتفاق خوبی بیافتد اما این ویروس همه بازارهای ما را متوقف کرده است. ما تحت فشار مالی شدیدی هستیم. ویروس قیمت‌ها را پایین آورده است.

در چند هفته اخیر قیمت پیش‌خرید ذرت ۱۰ درصد سقوط کرده است. قیمت پیش‌خرید دانه سویا بیش از ۴ درصد پایین آمده و قیمت گندم هم حدود ۲ درصد کاهش یافته است. قیمت گوشت گوساله ۱۳ درصد سقوط کرده و قیمت گوشت خوک هم ۱۲ درصد پایین آمده است. انتظار می‌رود سقوط قیمت شیر به ۲۵ درصد برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر