بازدید 4688

مدیرعامل جدید:مجیدی پسر استقلال است و حمایتش می‌کنم

کد خبر: ۹۶۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 30 March 2020

احمد سعادتمند، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تأکید کرد، از سرمربی جوان این تیم حمایت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، احمد سعادتمند پس از انتخاب به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار کرد: به صورت رسمی و با حضور اکثریت اعضای هیئت مدیره اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه در سال جدید برگزار و در نهایت مسئولیت باشگاه استقلال به بنده محول شد. البته برای خلیل‌زاده نیز آرزوی سلامتی دارم. او نیز مثل خودم به نوعی داغدار است. برای وی هم آرزوی صبر جزیل دارم. قطعاً مشکلات و موارد مختلفی در باشگاه وجود دارد و این موارد باید در اولویت موارد اجرایی قرار گیرد و هر چه زودتر و در کمترین فرصت ممکن مشکلات را حل و فصل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در بحث تأمین منابع مالی مشکلات زیادی داشته و با برنامه‌هایی که تبیین شد در تلاش هستیم معضلات مالی را به کمترین حد ممکن برسانیم و این مشکلات را حل کنیم. بنده علاقه‌مند بودم شب عید می‌توانستیم بخشی از تعهدات باشگاه به بازیکنان، اعضای کادر فنی و سایر زحمت‌کشان را پرداخت کنیم، اما متأسفانه این مهم رخ نداد. با این حال اکنون اولویت اصلی من این است که تا کوتاه‌ترین زمان ممکن تخصیص لازم در بخش مالی را داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند با روحیه مناسب آماده و مهیای حضور در مسابقات آتی شوند.

سعادتمند همچنین گفت: در شرایط کنونی که جهان درگیر ویروس کروناست، پیگیری مشکلات کمی سخت‌تر است، اما ما با جدیت پیگیر آرای انضباطی که از سنوات قبل باشگاه را درگیر کرده، هستیم و بنا داریم باشگاه را به سمتی ببریم که بتوانیم نسبت به تأمین منابع و رفع مشکلات پیش برویم. در نهایت تلاش ما در راستای ایجاد یک باشگاه اصیل که دارای درآمد پایدار و البته زیرساخت‌های مناسب باشد، هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: از کادرفنی، سرمربی تیم، کاپیتان و تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم و به‌عنوان کسی که حامی این عزیزان هستم قطعاً پیگیر رفع مشکلات خواهم بود. به طور حتم از فرهاد مجیدی به‌عنوان فرزند استقلال حمایت ‌ خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه‌ای حضوری ببینم و درباره شرایط تیم با او صحبت کرده و اگر چنانچه قرار به رفع ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم.

سعادتمند در خاتمه اظهار داشت: کادرفنی و بازیکنان از این پس تنها تمرکزشان در زمین باشد و من به طور ویژه مشکلات بیرونی تیم را حل خواهم کرد تا آنها تنها تمرکزشان به بازی‌ها باشد. قطعاً طی این چند روز اصلاح ساختار اداری باشگاه در اولویت است و در کنار آن نیز موارد مربوط به انتصابات جدید را اعلام می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر