بازدید 20565

‌دستور جدید رئیس جمهور برای مقابله با کرونا

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان؛ از دستور جدید رئیس جمهور برای قرنطینه بیماران کرونایی که نتیجه تست آن‌ها مثبت اعلام می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ 29 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین ذوالفقاری عصر امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خوش‌اقبال معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری برای عبور از مشکل ویروس کرونا اظهار داشت: از همه تلاش‌های دست‌اندرکاران و مدافعان سلامت در همه استان‌های کشور بابت مقابله با این بیماری تشکر می‌کنم.

وی افزود: طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با هدف جلوگیری از انتقال بیماری و تشدید کنترل تردد‌های غیرضروری تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر ضرورت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در کشور تصریح کرد: در برخی از استان‌ها خارج از حدود مصوبات اقداماتی انجام شده در حالی‌که افراط و تفریط در اجرای طرح جایز نیست و نباید این روند تداوم داشته باشد، چراکه مشکل‌ساز است.

وی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به معنی قرنطینه شهر‌ها نیست، عنوان کرد: باید در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی براساس چارچوب ابلاغی و تعیین‌شده عمل شود تا سبب ایجاد نارضایتی عمومی نشود.

ذوالفقاری از دستور جدید رئیس جمهور برای قرنطینه بیماران کرونایی که نتیجه تست آن‌ها مثبت اعلام می‌شود خبر داد و گفت: وزارت کشور و کمیته انتظامی اجتماعی ستاد مبارزه با کرونا در چارچوب سیاست‌های ابلاغی طرح‌ها را ابلاغ و باید براساس مصوبات در استان‌ها هم اجرا شود.

محدودیت‌های شدید در ۱۳ فروردین در پارک‌های کردستان اعمال می‌شود

حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گزارشی از وضعیت بیماران کرونا در استان ارائه کرد و گفت: استان کردستان از وضعیت خوبی برخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: از ظرفیت و توان ۵۴۰ سمن فعال، احزاب، گروه‌ها و رسانه‌های استان برای پیشگیری از شیوع این بیماری استفاده می‌شود.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به بومی‌سازی و ابلاغ دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی به دستگاه‌های استان و پیگیری اجرای آن اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت جامعه اولویت ماست و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی از اعمال محدودیت‌های شدید در ۱۳ فروردین در بوستان‌ها و پارک‌های استان در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا خبر داد و افزود: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، از ورود شهروندان به پارک‌ها، بوستان‌ها و فضا‌های سبز در روز سیزده‌بدر کردستان جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مردم برای قطع زنجیره کرونا در خانه‌های خود بمانند، تصریح کرد: با افرادی که دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار