بازدید 9741
۳

سهمیه بنزین ویژه ایثارگران از فروردین ماه واریز می شود

کد خبر: ۹۶۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 29 March 2020

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید گفت: سهمیه بنزین مازاد و ویژه ایثارگران به تصویب نهایی رسیده و از فروردین ماه نیز واریز می شود.

به گزارش مهر، محمود تبریزی ضمن تبریک روز جانباز و اعیاد شعبانیه با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با توافقات و همکاری‌های انجام شده با دستگاه‌های مربوطه، سهمیه بنزین جانبازان و ایثارگران تصویب شده و از فروردین ماه نیز به کارت سوخت این عزیزان واریز خواهد شد.

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید با تشریح جزئیات سهمیه بنزین جانبازان تصریح کرد: برای جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد که مشکل جسمی و حرکتی دارند علاوه بر سهمیه تعیین شده توسط دولت، ۹۰ لیتر بنزین مازاد واریز خواهد شد.

وی افزود: جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز علاوه بر میزان سهمیه دولتی، ماهانه ۱۲۰ لیتر بنزین مازاد دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تسهیلات بنیاد شهید با بیان اینکه جانبازان ۷۰ درصد ۱۵۰ لیتر سهمیه بنزین دریافت می‌کنند، عنوان کرد: به علاوه جانبازان ۷۰ درصدی که قطع نخاع بوده و دو دست، دو پا و دو چشم آنها به طور کامل از کار افتاده است و به اصطلاح جانبازان ویژه هستند نیز ماهیانه ۱۸۰ لیتر بنزین دریافت خواهند کرد.

تبریزی با اشاره بر سهمیه خانواده‌های ایثارگر نیز اظهار داشت: آن دسته از خانواده‌های جانبازانی که به تشخیص کمیته پزشکی بنیاد شهید دارای مشکلات جسمی و واجد شرایط باشند نیز از فروردین ماه سال جاری ۹۰ لیتر بنزین دریافت می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بنزین به کارت من واریز نشده. بهرام بهرامی. جانباز شهرستان مبارکه
کارت بنزین خرداد99من واریزنشده
سلام نه ماه سهمیه برای من واریز شده.دیگر واریز نشده.بعد از شش ماه مجدداً یکماه واریز شده.ششماه را از کجا پیگیری کنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس