بازدید 29631

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۳۸ هزار و ۳۰۹ تن و جان باختگان به ۲۶۴۰ تن رسید/ کشف ۲۹۰۱ مورد جدید و بهبود ۱۲۳۹۱

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۸۳۰۹ تن افزایش یافت؛ این در حالی است که حال عمومی ۳۴۶۷ تن از مبتلایان که در مراکز درمانی بستری هستند، نامساعد گزارش شده است.
کد خبر: ۹۶۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 29 March 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۸ هزار و ۳۰۹ تن افزایش یافت.

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۳۸ هزار و ۳۰۹ تن و جان باختگان به ۲۶۴۰ تن رسید/ کشف ۲۹۰۱ مورد جدید و بهبود ۱۲۳۹۱به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۹۰۱ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۶۴۰ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۲۳۹۱ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۴۶۷ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی و دعای خیر شما بهبود پیدا کنند.

وی افزود: میانگین سنی افراد مبتلا در کشورمان تا به امروز ۵۵ سال و میانگین سنی جان باختگان ۶۹ سال است؛ این موضوع اهمیت توجه به بزرگتر‌ها را نشان می‌دهد که نقش موثری در زندگی همه ما دارند و باید مراقبشان باشیم، به ویژه آن‌هایی که بیماری‌های زمینه‌ای هم دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه از خوداظهاری نزدیک به ۶۰ میلیون تن از هموطنانمان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و سامانه salamat.gov.ir خبر داد و گفت: اگر این مشارکت خوب شما مردم در این امر نبود، امکان شناسایی سریع و مداخله به وجود نمی‌آمد و شاهد رسیدن به مرحله مدیریت بیماری نبودیم.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳۳
یکی از معروف ترین متخصصان بیماریهای عفونی دنیا که هم اکنون در معروف ترین بیمارستان نیویورک مشغول مداوای بیماران کرونا هست در مصاحبه ای کوتاه از بیمارستان که از بهترین راه برای پیشگیری از ویروس کرونا پرسیده شده و در جواب گفت:
1- هرگز و هرگز دست خود را به صورت و به خصوص بینی و دهان و چشم بدون شستشو یا ضد عفونی کردن نزنید.
2- هرگز تماس فیزیکی مانند دست دادن و نزدیک نشستن را امتخان نکیند و اگر با بیمار کرونا هستید تا می توانید از ماسک و فاصله استفاده کنید و بارها و بارها دست خود را بشویید.
3- نگران انتقال فوری بیماری نباشید. این بیماری در 99 درصد موارد از تماس نزدیگ با شخص بیمار یا ترشحات دستگاه تنفسی او حتی زمان صحبت کردن می تواند ناشی شود. بنابر این برای ابتلا به ویروس بدون تماس فیزیکی لازم است که حداقل بین یک ربع تا نیم ساعت در جوار و نزدیکی شخص مبتلا بدون رعایت بهداشت و وسایل حفاظتی مانند ماسک باشید.
البته دیدن مصاحبه او بسیار دردناک بود چرا که به گفته خودش که چند بار هم به گریه افتاد در طول چند ده سال حرفه پزشکی هرگز شاهد چنین فاجعه ای نبوده چون حتی در بهترین بیمارستان نیویورک به دلیل سونامی بیماران نیازمند به ریه مصنوعی و کمبود این دستگاه هر روز مجبور است بین چند ده بیمار انتخاب کند چه کسی می تواند از ریه مصنوعی خالی شده استفاده کند و چه کسی نمی تواند! و به گفته خودش این تصمیم چه کسی به دستگاه وصل شود و چه کسی نه سخترین تصمیم برای هر پزشک و هر انسانی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کرونا نقطه پایان امریکا و ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اعلام واقعیتها بهترین روش برای همراه کردن مردم برای مقابله با بیماریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
هیچکس اطلاعات درستی از این ویروس نداره و گرنه مرده ها را غریبانه دفن نمی کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
امریکایی هابایدبیان ایران ازمدیریت فوق هوشمندانه وزارت بهداشت ایران یادبگیرن ضمنا طبق فرمایش رییس جمهورمحبوبمان ما هیچ کمبودی ازنظرپزشک وپرستاروتخت ودستگاه تنفس نداریم واگه امریکا التماس کنه حاضریم بخش ازتجعرب ارزشمندمان درمواجهه بابحران های بزرگ رادرختیارشان بگذاریم !!!
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
حضرات دیدین که علم مدیریت رابطه مستقیم با ریاضیات داره!!مدیرانی که دو دو تاشون ۴۸ میشه توانایی مدیریت ندارن!!این مملکت مدیرانی میخواهد
که درس مدیریت ، ریاضیات خوانده باشن!!
ali
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
متن اموزشی به این خوبی
نظر داده پایین پایان ترامپ و امریکا
امریکا بودجه 2000 میلیارد دلاری برای کرونا تصویب کرده
ایران هم تو رودربایستی مونده روش نمیشه بگه ملت بمیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ناشناس 15:51 برات واقعا متاسفم که تنها هنرت مسخره کردنه
احتمالا تو هم از همون دسته آدمهایی هستی که میری بیرون دور زدن و وقتی ازت میپرسن 1000 جور دلیل برای توجیح کارت داری
ولی تاوان کم کاری تو و امثال تو رو کادر درمانی بیچاره با جونش و خونش باید بده
امروز جهت حضور در محل کار با وسیله نقلیه شخصی از شهر خارج شدم موقع ورود به شهرستان مقصد پرسنل زحمتکش بهداشت، نیروی انتظامی و سپاه به شدت ورودی شهر را کنترل و از ورود مسایل نقلیه غریبه به شهر جلوگیری می کردند که جای قدردانی و سپاسگزاری فراوان دارد در ترافیک ایجاد شده سریع راهی برای عبور ماشین من باز کرده و اجازه ورود دادند امروز خوشبختانه تا کنون بیمار مشکوک به کرونا نداشتیم و از این بابت خدای بزرگ را شاکریم با اطمینان می گویم که شیب نزولی بیمار آغاز شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
شیب نزولی بیماری اگر اتفاق هم بیفتد بخاطر درخانه ماندن مردم است بمحض عادی شدن رفت و امد شیوع بیماری هم دوباره شروع میشود
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
من از همه ملت ایران عذرخواهی دارم
چرا که با خزعبلاتم که همه در اثر مصرف مواد مخدر تقلبی بوده باعثات اذیت و آذار شده ام
من اعتراف میکنم که یک روانی زنجیری هستم و باید هر نیم ساعت 18 عدد قرص اعصاب بخورم لطفا زخرفات من را جدی نپندارید.
در کل من یک بدبخت فلک زده ام که تازه از زندان به مرخصی آمده ام و همینطور یک همجنسگرای خاکبرسرم و تازه مسولیت کرونا را بعهده میگیرم چون اصلا من این ویروس را ساختم و اعتراف میکنم که هواپیمای اوکراین را من با تفنگ ساچمه ای زدم انداختم و همینطور آلودگی هوای شهرهای بزرگ توطعه من بود و کشتی سانچی را هم من منفرج کردم و ساختمان پلاسکو را من نابود کردم. کلا خیلی موجود لجنی هستم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
زینال بندری جان
در اولین فرصت خودت رو به یک روانکاو نشون بده
فک کنم شدیدا نیاز به یک روانکاو داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
به زینال بندری:
النجات فی الصدق!!!
دوستانی که می گویند و در داخل ادعا کردند که با سلول بنیادی به این سرعت می شود یک دارو برای بیماری مانند ویروس کرونا درست کرد با عرض معذرت اصلا از دنیا پزشکی و داروسازی اطلاع ندارند. شرکتهای بزرگ دارو سازی دنیا از ثروتمند ترین و بزرگترین کمپانی های کره زمین هستند. اما چرا؟ چون ساخت و توسعه یک دارو موثر برای هر بیماری که به نظر ما یک قرص ساده می اید چند ده سال زمان و کار تحقیقی و بودجه بسیار هنگفت برای امتحان و ازمایش و ... می برد و تازه از صد تا داروی امتحانی ممکن است فقط یکی از انها موثر باشد. مثلا همین داروی Remdesivir که گفته می شود در مواردی توانسته جواب خوبی برای کرونا بدهد تا کنون بیست سال است که در حال کار و تحقیق بر روی ان هستند و قبل از این کرونا ازمایشهای ان تا سال 2023 طول می کشد ولی به خاطر فوریت مسئله تا کنون بر روی هزار بیمار کرونا از چین تا اروپا و امریکا ازمایش شده و با وجود نتایج بسیار امیدوار کننده ولی باز هفته ها زمان خواهد برد تا این کمپانی به خود جرات دهد تا ان را بر روی بیماران بیشتری استفاده کند. تصور این دوستان از ساخت دارو مانند همان تصور ساخت مثلا هواپیما یا فلان ابزار دقیق با مهندسی معکوس است. در حالیکه دوستان متوجه نیستند تکنولوژی و علم واقعی ابعاد یا شکل این هواپیما ها و سیستمهای الکترونیک و مکانیکی انها نیست بلکه مهمتر از همه اینها الیاژ استفاده شده در ساخت قطعان و بدنه انها ست و علم الیاژ شاید در اختیار دو تا سه کشور دنیا مانند المان و امریکا باشد. متاسفانه نابرده رنج گنج میسر نمی شود. ساخت یک دارو انتی ویروس که ما فکر می کنیم شبیه گچ است و فوری بسته بندی ان را تولید دارو می نامیم دهها سال زمان و هزاران متخصص و صدها میلیون دلار سرمایه نیاز دارد تازه معلوم نیست که به نتیجه هم برسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اکثر حرفا صادقانه و درست بود ولی خوب در اینکه با سلول بنیادی قصد ساخت دارو رو دارن نه اینطور نیست و میخوان سلول هایی رو تولید کنن که در مقابل ویروس مثل سیستم ایمنی عادی که در بعضی موارد واکنش بیشتر از حد انتظار میده و باعث همون ترم کلی ادم ریه که باعث سندرم زجر تنفسی میشه جلوگیری کرد و اما ساخت دارو که از حیطه تجهیزات ما خارج و یه سلسله مراتبی داره اول اینکه بابد متخصصین چند رشته مثل ویروس شناسی ایمونولوژیست ژنتیک و داروساز و پزشک و شیمی دان درست حسابی جمع کرد نه مثل کشور ما که اگه یه نهاد خاصی 4 تا آدم دور هم جمع کرد و همه بودجه رو گرفت آخرشم گفت الاله و سیاهدونه و عسل درمان خوب بگذریم دوم تأمین منابع و سوم تجهیزاتی که بشه این دارو رو تولید کرد. خوب حالا بببنید هر خبری در مورد دارو و ...چقدر میتونه صحت داشته باشه .و اما تنها راه برای یه کشور عقب مونده ای مثل ما چیه ساده ترین راه ها اول رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دوم استفاده از داروهایی که در بازار هست و بسیار محدود با کارایی بسیار کم هستن در جهت کم کردن تعداد تلفات پس اگه درمانی در دنیا هست همه با هم به اشتراکش میذارن و این هم کاری نداره هر کسی یه سرچ ساده کنه میدونه مثلا این این دارو تا حدودی جواب داده پس اینکه تعداد مرگ در کشور های عقب مونده بالا هست ربطی به این نداره سیستم درمانش توان و سواد نداره اولا سیستم بهداشت ضعیف دوم مردم همکاری لازم با سیستم بهداشت ندارن سوم امکانات لازم برای همه افراد جامعه فراهم نیست و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
شهر شلوغه هرکسی برای خودش ادعایی داره
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اولا این اقای دانشمندمان تازگی از امریکا ازاد شده،چکونه در این زمان کم داروی ضد کرونا را تهیه کرده است!
دوما تا اونجایی که اطلاعات ناقص من اجازه می دهد ،سلول های بنیادی برای تولید اعضا و یا ارگانها مورد استفاده قرار میگیرند
سوما با بیان کلمات علمی که علم حاصل نمیشود!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
آقایان دانشمند، ابتدا محض مغز استعماریتون ،عقب افتاده شما ها هستید نه ایران، دوما چون ما توی خیلی از زمینه های پژوهشی سر و صدا نمی کنیم دلیل بر این نیست که تو اون فعالیت نداشتیم، مراکز پژوهشی توی این مملکت هستند که از خیلی وقت قبل روی عفونت ها کار می کردن و میکنند، اگه آدماهای از جنس شما توی مردم و از فکر شما که مسئولیت هم متاسفانه ، خیلی جاها دارید سنگ اندازی نکنید نتیجه زحمت ها به ثمر میشینه . د
ناشناس
| Japan |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
اگه تو یکی از کسایی هستی که توی مراکز پژوهشی کار. میکنی که تکلیف معلومه چرا تا حالا هیچ دست آوردی نداشتیم ه
ناشناس
| Japan |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
شک دارم تو حتی معنی عفونت بدونی
با هرچی شوهی با ریاضیات و تصاعد هندسی هم شوخی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مگه حتما باید این آمار دقیقا از تصاعد هندسی پیروی کنه یا نکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
نه باید از حرف های رئیس جمهور محبوبمان پیروی کنه و از شنبه دنیا رو به روال عادی برگردونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ناشناس ۱۵:۳۶
ریاصی وقتی بلد نیستی مجبور نیستی حرف بزنی کلا اگه شماها و امثال شماها ریاضی بلد بودین حال و روزمون بهتر از حالا بود!!!ریاضی علمه!!!با استدلال های امثال شما مثل از راه بی گمون....وغیره خیلی فرق داره!!ما زمانی قافیه را باختیم که اهمیت علوم را کم جلوه دادیم وبر اساس تصمیمات خاله زنکی تصمیم گرفتیم!!!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
به 15:36
البته طبیعت از ریاضی پیروی نمی کند اما با ریاضیات می توان پدیده های طبیعت راتحلیل کرد در مورد ویروس های مسری هم ریاضیات به خوبی رفتار را پیش بینی می کند که آزمایش ها هم تایید کرده اند به همین دلیل آمارهای اعلام شده تناقض دارند و درست نیستند چون می خواهند با آمار نادرست مقام اول تلفات و مبتلایان در دنیا را نداشته باشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ناشناس16:38!تو وقتی بلد نیستی مجبوری اونطور بی ربط در این پاسخت نظر بدی؟"شما"و "امثال شما"دقیقا یعنی چه؟منظورت از اینکه در این نظرت نوشتی "با استدلال های امثال شما"دقیقا چیه؟من در کجای نظرم در این قسمت بر اساس گمان حرف زدم؟آیا تعداد مبتلایان به کرونا الزاما از یک رابطه خطی پیروی میکنه؟مگه الزاما قراره از یک رابطه ریاضی تصاعد هندسی پیروی کنه یا نکنه؟در پاسخ به این جوابم،جواب چیزی که ننوشتمو نده.با ژست به ظاهر منطقی برای عده ای،بی ربط و غیر منطقی حرف نزن.اینقدر بی ربط و بی ربط در جواب به پاسخم در این قسمت نوشتی که الان نمیدونم دقیقا اشکالت به پاسخ من در این قسمت چیه؟شعار دادی یا جواب پاسخ من در این قسمتو دادی؟یک چیزی یک جا شنیدی یا نشنیدی الزامت دلیل نمیشه اینجا بی ربط اونو به صورت شعاری بنویسی.این آمار قرار نیست الزاما از رابطه خطی یا تصاعدی پیروی کنه یا نکنه.نکته بعد اینکه ممکنه در یک روز در یک کشور آمار بسیار بالاتر از روز قبل باشه.ممکنه یک روز آمار کمتر از روز قبل باشه.ممکنه یک روز آمار با روز قبل تفاوتی زیادی نداشته باشه.در پاسخ به این نوشتم جواب بی ربط و صرفا شعاری و جواب چیزی که ننوشتمو نده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ناشناس 16:47!اون رابطه ریاضی دقیقا چیه؟الگوی ثابتی وجود داره؟مولفه های اون الگو چیه؟آمار مبتلایان به این بیماری الزاما از یک رابطه خطی پیروی نمیکنه.جواب غیر منطقی نده.شما چه تحلیلی از این آمار داشتی که اونطور در این قسمت نتیجه گیری کردی؟ممکنه یک روز آمار هیچ تغییری نسبت به روز قبل نداشته باشه .ممکنه نسبت به روز قبل 2 برابر یا نصف بشه.مولفه ها و پارامترهای مختلفی در این امور دخیلند.مثلا ممکنه یک روز به دلیل چهارشنبه سوری چند شب قبل آمار یهو بره بالا.ممکنه یک روز به دلیل ایام تعطیلات یا مراعات بهداشتی بیشتر از جانب افرادی بسیاری آمار کمتر بشه.اونو هم شما نمیتونی به راحتی دقیقا پیش بینی کنی.همین پاسخت نشون داده چقدر سطح پایین و با چه استلال ضعیفی در این مورد قضاوت کردی.متاسفانه عده ای از افراد هم از شعار و بازی با کلمات و واژه های سنگین استفاده میکنند برای یک استدلال بسیار ضعیف و یک نتیجه گیری بسیار بسیار سطح پایین.شما بر اساس چه تحلیل ریاضی موثق و درستی اونطور در این
قسمت نتیجه گیری کردی؟"آزمایش ها" که در این نظرت نوشتی دقیقا کدوم آزمایش هاست؟یهو هم اونطور نوشتی"به همین دلیل"؟به کدوم دلیل؟کدوم آزمایش؟تو جواب موثق و منطقی در این پاسخت ندادی.
ناشناس
| Germany |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
به ۲۰:۴۰
دوست عزیز پاسخ شما نشان می دهد آشنایی با ریاضیات در تحلیل و پیش بینی های زیست محیطی نداریدو احتمالا تحصیلات دانشگاهی ندارید یا در رشته های مهندسی یا فیزیک یا ریاضیات تحصیل نکرده اید بنابراین در این چند خط نمی توانم به شما آموزش بدهم.
تلویزیون مرکزی چین با مدیر یکی از بزرگترین سازندگان ریه مصنوعی چین که یک چهارم نیاز چین را فراهم می کند مصاحبه کرده و مدیر کارخانه می گوید در شرایط معمولی ما پنج دستگاه در روز تولید داشتیم. ولی بعد از بحران ووهان و با دستور دولت توانستیم در عرص چهل روز 3200 دستگاه ریه مصنوعی تولید کنیم (یعنی روزی 80 دستگاه) و حالا هم با وجود فروکش کردن نیاز چین به ریه مصنوعی ولی سفارشهای زیادی از اسپانیا و ایتالیا و... گرفتیم . خبرنگار بی خبر از همه جا از او می پرسد با توجه به اینکه یک دستگاه ریه مصنوعی حتی از یک کامپیوتر هم پیچیده تر هست و نیاز به هزار قطعه مختلف دارد و با توجه به قرنطینه و مشکلات ارسال مواد اولیه که حتی برخی قطعات ان باید از سویس وارد شود چگونه توانستید که ناگهان تولید خود را از 5 دستگاه در روز به 80 دستگاه در روز برسانید مدیر کارخانه به راحتی می گوید خوشبختانه ما قبل از سال جدید و شروع بحران تمام قطعات را از زنجیره خط تولید خود سفارش داده بودیم و توانستیم به این میزان تولید برسیم! فقط سوال این است که این مدیر ایا علم غیب داشته که ناگهان قبل از سال جدید میلادی و قبل از بحران ووهان نیاز به این همه ریه مصنوعی در چین و دنیا خواهد بود؟ به نظر شما نباید به دنبال پرتقال فروش و دم خروس باشیم؟! به چینیها و روسها بی اعتماد نیستم ولی چنین ابهاماتی باعث می شود که بیشتر تغجب کنم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ثروت آنطرف خطره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
داداش یه نفس بکیر !ازاون اول یه بند داری پیام میزاری که ته اش برسی به اینکه چین خودش ویروس رو تولید کرده و دولت امریکا هم خیلی شریف هست وایران هم هم عملکردش بد بوده ! کوتاه بیا داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
واقعا هدف و نیت واقعیت از نوشتن این نظر چی بود؟از نظر تو هم یک مدیر کارخونه یا یک شرکت تولید یک سری از محصولات باید حتما علم غیب داشته باشه تا محصولات یا مواد اولیه سفارش داده شده اون شرکت یا کارخونه افزایش پیدا کنه؟اگر داری زور میزنی که با بازی با کلمات یک سری از چیزها رو جوری جمع کنی و بیان کنی که نتیجه گیری که دوست داریو به طرز بی ربطی موجه جلوه بدی رک و صریح در این قسمت بگو.نکته بعد اینکه این نظرت دقیقا چه ربطی به روسیه داشت که اونطور در این نظرت نوشتی"روسیه"؟در پاسخ به این نظرم در مورد روسیه نظرات جدیدتو نده.در همین نظرت در همین نظرت چه ربطی به روسیه داشت که اونطور نوشتی "روسیه"؟جواب چیزی که هم در این قسمت ننوشتمو هم با بازی با کلمات و به صورت بی ربط و با ژست حق به جانب برای عده ای،نده.
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
قبلا هم گفتم تولید ویروس کار خود چین در تلافی تحریم آمریکا بود، حالا چون چین کشور کمونیست هست تلافی شدیدتر از همه دنیا گرفت
در سال ۲۰۱۱ فیلمی در سینماها پخش شد درباره پیدایش ویروسی ناشناخته و مرگبار در چین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
هر چی ویروس جدید هست از چین شروع می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
خوب عموو سال ۲۰۰۳ هم ویروس سارس هم از چین شیوع پیدا کرد ، بیشتر این فیلمها و کتابها بە حوادث گذشتە نظر دارند تا آندە
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
آخه از استدلالتون خندم میگیره دو دو تا تون میشه هشت!!!آخه چه ربطی داره به یک فیلم تخیلی!!قبل از این فیلم ده سال پیش بیل گیتس این ویروس و امثال آن را پیش بینی کرده بود!!
آمار هفته اول عید هر روز 1000نفر مبتلای کرونا جدید 120نفر جانشان را ازدست داده اند- هفته دوم عید هر روز 3000نفر مبتلای کرونا جدید 120نفر جانشان را ازدست داده اند آقایان مسئول ما بد شما خوب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
هرچی آمار و میانگین و انحراف معیار ..علم ریاضیات را مسخره کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اینها برای اینکه ما خیلی نارحت نشویم این آمار می سازند واقعا ممنونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
از کشته شدن هموطنات دلت خنک میشه؟ باید هزار نفر بمیرن تا راضی بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
خیر از دروغ و عدم شفافیت ناراحتیم اگه از همون اول دروغ نمیگفتن کار به این جا نمیکشید . کی مسئول جان این همه آدمه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
از اولین روز بیماری کارتون همین شده
تا دیروز که آمار مبتلایان ثابت بود، رو اون آمار حرف می زدید، حالا که تست ها بیشتر شده و آمار مبتلایان بیشتر، خرف تون تغییر کرد
کار سپرده شده بهتون را خوب انجام می دید
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
. کسی نمی گوید چرا تلفات کم است می گویند چرا حقیقتی را که بچشم در بیمارستانها و قبرستانها همه می بینند پنهان میکنید؟ یعنی شما این را نمی فهمی که هر روز حرف خودت را تکرار می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
با این اعداد رسما ملت ایران و همه دنیا را به مسخره گرفتن... این آمارها نشون دهنده طرز فکرشون نسبت به مسائل کشور هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مسولین این مملکت هر چی بگن از نظر بعضی ها که اخبار ماهواره نگاه میکنن دروغگو هستند
همین دیروز بود که ماهوارهها ایران رو با انگشت تمسخر نشونه رفته بودند یه جوری هم حرف میزدن انگاری ویروس از ایران اومده و همه تقصیرها با ایرانه
ولی الان که ایران داره از صدر جدول روز بروز فاصله میگیره و آمریکا رکورد خودش رو در ابتلا و فوتی ها داره جابه جا میکنه موندن که دیگه چه بهونه ای بیارن
بعضی از افراد ساده و پخمه داخل هم که همیشه با اونا هم نوا هستند اصلا انگار با کشور و مردمشون دشمنی دارن
خدا به ما رحم کنه نه از دست کرونا نه از دست دولت و دولت مردان، بلکه فقط و فقط از دست بعضی از هم وطنای بیگانه پرستمون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ناشناس 16:28 دوره مارک زدن گذشته مثل اینکه هنوز شما را از خواب اضحاب کهف بیدار نشده اید.. عزیزم همه دنیا یه آمار و افزایش خاصی را نشون میده ما چی داریم که اونها ندارند و امار ما یه چیزه دیگه هست اونجا تو دو روز همه چی دوبرابر میشه و ..... مثلا همین آقای دکتر جهانپور از طرف وزارت بهداشت اعلام میکنه که "آمار فوت شدگان قطعی از کروناست"!! یعنی پی یعنی اگر فردی بیماریزمینه ای قلبی یا کبدی و ... داشته و کرونا باعث شده که بیماری زمینه ای شان تشدید بشود و متاسفانه فوت نماید جزو آمار حساب نمیشه!! کسی که بیماری اصلی اش کرونا بوده و فوت کرده جزو آماره!!!(دقت کردید) حالا اگر کرونا نبود فرد فوت شده شاید تا 20سال دیگه عمر میکرد حساب نیست؟؟!! رییس جمهور صراحتا میگه طبق آمار وزیر بهداشت فلان شده یا بهمان شده ... !! یعنی چی یعنی هرآماری که رییس جمهور میگه راست و دروغش گردن وزیر مربوطه هست!! شاید میگه آمار را قبولش ندارم و اشتباهش زیر سر وزارت بهداشته و من دارم طبق آن آمار تصمیم میگیرم!!! من یه سوال دیگه دارم مگه تو هرجلسه ای اعضای جلسه نظرشون مهم نیست که اظهار نظر نمی کنند پس چرا به چلسه دعوت شده اند. تو جلسه هیات دوبت وزرای دیگه اصلا حرف نمیزنند تا آمار وزارت بهداشت صحت سنجی شود. عزیزم که دنیا با وجود شما برای ما خاص میشه و گرنه همه چی تکراری میشد، به آمار شک داریم چون طبق این آمار نادرست افراد بیماری را جدی نمیگیرند و تو خیابانها و ... شاهدشون هستیم. همین
من یه خسته نباشید به تمام بچه بسیجی ها و سپاهیا که شبانه روز در حال پاکیزه کردن کشورن میگم. همه مدیون این بچه هاییم واقعا معلوم نبود اگر این بچه حزب الهی ها نبودن سرنوشت کشور الان مثل غرب و آمریکای جنایت کار بود. دمتون گرم و خسته نباشد. یه پیامم برای غرب گراها دارم که معلوم نیست کجان این بود قدرت آمریکا. یه کرونا رو نتونستن مهار کنند امیدوارم هر چه زودتر دونه دونه از بین بیرن تا یه نفسی دنیا بکشه
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
یه درجه ترفیع رتبه برای امیر لحاظ بشه خوشمان آمد از ...
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مردم شک دارند که وضع ما بهتر از دیگران است!
یک کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
دولت در همه قضای سیل، کرونا، زلزله و مانند آن از بسیج کردن نیروهای حقوق بگیر خود عاجز است.
در صورتی که در همه دنیا همین کارهایی که بسیج و طلاب و نیروهای مردمی و نظامی انجام می دهند را کارکنان دولت انجام می دهند.
تا کنون نشنیدید که کارکنان دولت در این زمینه ها به عنوان کارمند کاری کرده باشند
حتی در ادرات ما تقاضای داوطلب کمک هم نکرده اند.

این دولت فشل ترین دولت پس از انقلاب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
آفرین بر شما امیر آقا. فقط با مردن آمریکایی ها و سردمداران منحوسشون جهان روی آرامش میبینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
عزیز دل جوجه رو آخر پاییز میشمرند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
این امیر هم وردست ذینال تو خیابون ما سر چهار راه وامیسته
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مردم نسبت به کلماتی مانند بسیج و دولت آلرژی پیدا کرده اند. به یک دلیل واضح آن ها ایجاد حساسیت میکنند.
با توجه به اغاز فصل گرما یکی از خطرات گسترش بیماری به دلیل روشن شدن تهویه مطبوع مرکزی ساختمانها و بیمارستانهای بزرگ تجاری و اداری و مسکونی است. این ویروس معمولا در هوا نمی ماند ولی عطسه یا ترشحات سرفه شخص بیمار اگر در چرخه انتقال هوای سیستمهای تهویه مطبوع قرار گیرد می تواند افراد بسیار دورتری از دو متر را در معرض خطر قرار دهد. از همین جهت است که ستاد مبارزه با کرونا باید در مورد رسیدن فصل گرم و اغاز جدی استفاده از سیستمها تهویه مطبوع در بیمارستانها و اداره جات ستادی و ساختمانها و فضاهای سر پوشیده مانند اتوبوسها و هواپیماهای و البته مترو تدابیر مهمی اتخاذ نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کاملا تحلیلتان درست است.
نظر زینال عزیز در باره کرونا فصل الخطاب همه ماست
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
درود بر آسیاب ساز نازنین
ما و نسل های گذشته و نسل های آینده تا همیشه تاریخ سپاسگزار تو بوده و خواهیم بود تو غرور شکسته شده یک ملت و سرزمین را با فدا کردن خود و عزیزانت به ما برگرداندی دشنه زهر آلود تو تا قیام قیامت بر سر ستمگران و ستم پیشگان خواهد درخشید
ناصر قالپاق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
زینال این یارو فیروز ریفیقته؟
خیلی تابلو کار خودته
ملتو چی فرض کردی داش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
در مورد زینال وآسیاب ساز
خوب برای همدیگه بازار داغی میکنین
یاد اون شعر افتادم که میگفت:
دلبر جانان من برده دل و جان من
و اون یکی جواب میده
برده دل و جان من دلبر جانان من!!!
جدی برناممنون برای کرونا چیه؟
اینطور که معلومه حالا حالا ها هست و همینطوری قراره قربانی بگیره این لعنتی
ترس من برای بعد از تعطیلاته که خیلی از کاسبا مجبورن برگردن سرکار
خدا لعنت کنه چینو که یه سیاره رو به خاک سیاه نشونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
تو کشورهایی که سخت گیری زیاد میکنند بزودی بیماری ازبین میرود ولی سایر کشورها بیماری حالا حالاها پابرجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
یکسال زمان لازمه
وقتی یه عده احمق می رن سفر نتیجه همین میشه. شاید تو این دنیا جواب پجوابگو نباشن اما اون دنیا باید جواب پس بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
زیاد اخبرا صدا و سیما را جدی نگیر مردم بیش از ۹۰ درصشون خودشون را قرنطینه کرده اند و جاده ها پشه پر نمی زند می خواهند ناکارامدی خود را در مورد مهار کرونا به گردن مردم بیاندازند
زینال بندری زود بیا کامنتت رو بذار تا اولین کامنت بشی
جالبه تعداد مبتلایان هر روز بیشتر میشه ولی تعداد فوتی ها کمتر/بقول ارسطو ندونبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
خودشون چندین بار علت افزایش امار مبتلایان را گفته اند
تعداد تست های بیشتر با ورود کیت های بیشتر و طرح غربالگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
در آینده یک علم جدید آمار و احتمال جدید در دانشگاه ها تدریس خواهد شد
آمار سازی پیشرفته
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
تا دیروز چرا آمار بیماری و فوتی ها ثابته
امروز چرا آمار مبتلا بیشتر و آمار فوتی کمتر
فردا به حرف دیگه
چه تونه؟ نارحتید از فوت کمتر؟
یا ناراحتید از آمدن دستگاههای بیشتر به کشور و تست ها بیشتر و فهمیدن مبتلایان بیشتر؟
یک ملت دارن تاوان یه عده بی فکر میدن، بمون توی خونه ات.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
یک عده بی فکر درسته اما از عده از مردم نیستند مدیریت فشل و بی قید و بند کشور ما این بلا را سر مردم آورده است
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
مردم دیگه چکار کنند مگر مسئولان از روز اول نگفتند این بیماری اصلا خطرناک نیست یک سرماخوردگی ساده است که دشمنان با اهداف خاص بزرگ می کنند. مردم به کدام ساز این مسئولان برقصند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کرونا توی 22بهمن و انتخابات همه جا پخش شد
مسافرتها اونقدری تاثیر نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
اصلا یه سرماخوردگی ساده، وقتی همه با هم سرما می خوردن و هجوم ببرند به نظام درمان، اون سیستم متلاشی میشه یا کارایشو از دست میده . و جامعه آسیب میبینه چه بسا اگه در ایتالیا یا اسپانیا اگه اینهمه با هم مریض نمیشدند تلفات کمتر بود خیلیها مردند چون دستگاه تنفس مصنوعی بهشون نرسید
لطفا آموزش و پرورش فقط از پایه هفتم تا دیپلم رو از دولت جدا و به بخش خصوصی و مدارس خصوصی واگذار کنید و پول حاصل رو بین همه مردم تقسیم کنید. این معلم های دبیرستان که کار خاصی نمیکنند.
پاسخ ها
شاهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
من از معلما دفاع نمیکنم. ولی اگه شما میدونستی ک آموزش و پرورش یک کشور چه تاثیری روی رهایی و پیشرفت یک کشور داره، الان آوپ رو در این حد کوچک نمی‌کردی. اینجا جای توضیح دادن این موضوع بهامثال تو نیست البته. ولی اکه یک آدم فهیم تو فامیلت داری، حتما سوال کن ازش. خوبه واست
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
من بعنوان یک معلم دارم از زندگی لذت میبرم
اوهههه که چه حالی میده
لطفا آموزش و پرورش فقط از پایه هفتم تا دیپلم رو از دولت جدا و به بخش خصوصی و مدارس خصوصی واگذار کنید و پول حاصل رو بین همه مردم تقسیم کنید. این معلم های دبیرستان که کار خاصی نمیکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کم کم داری جای خالیش رو حس می کنی نه؟
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
همین الان هم همینجوره زمانی ما آموزش و پرورش و بهداشت رایگان داشتیم الان کلا آموزش و پرورش پولی شده
أیادود سیگار ویروس کرونا را می کشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Indonesia |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بهتر است پاسخ این سوال مهم را وزارت بهداشت با ارائه آمار سیگاری های فوتی ومبتلا یک بار برای همیشه بدهد.
ناشناس
| Russian Federation |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بله چون قطعا فرد سیگاری خواهد مرد بدنبالش کرونا هم توسط آهک از بین میره .درمان بسیار موثر که توسط هموطن عزیزمون پیشنهاد شد توصیه میشه روش تحقیق کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
بله دوست عزیز دود سیگار کرونا را از بین می بره ولی اگه خواستی کامل کشته بشه باید روزی یک یا دو بسته کامل بکشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
کرونا را نه!
اما شما را حتما می کشد
ناشناس
| Canada |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
خیر آمار نشان داده است سیگاری ها آسیب بیشتری از کرونا خواهند دید چون کرونا ریه را تخریب می کند و سیگار بخشی از کار کرونا را که نابود کردن ریه است انجام داده است.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ما سیگاریها معتقدیم که نیکوتین داروی ضد کرونا ست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
دود سیگار ویروس را نمیکشد ولی دوق آلیس میکشد
متاسفانه حالیکه آمار مبتلایان ایران به ویروس منحوس کرونا ، ابعاد گسترده تری می گیرد هنوز بسیاری از مردم ما عمق این فاجعه هولناک را درک نکرده و با عدم رعایت موازین اجتماعی ؛ بهداشتی با جان خود و دیگران بازی می کنند .
از قادر متعال در سالروز میلاد حضرت عباس(ع)برای خود و دیگران معرفت بیشتر و برای بیماران شفای عاجل ؛ برای شهدا و اموات رحمت و مغفرت و برای ملت ایران مخصوصا کادر پزشکی و دیگر عزیزان خدمتگزار جامعه سلامت و سعادت خواهانیم
آمارها بر اساس یه خط ایکس و ایکرگ هست و بر اساس واقعیت موجود نبست. بهتره هر کس در حد توان و امکانات با این بیماری مبارزه کند. امیدی به این مسئولین و رسانه ها نیست. برو فکر نان باش که خربزه اب هست.
آمار چین و ایران به عنوان منشا کرونا ثابت هست بقیه کشورها با سرعت بالا پیش میرند. کسی به این آمارها گوش دهد دست کمی از کرونا ندارد
مدیریت بیماری بمعنی حل مشکل بیماری نیست مشکل بیماری تا آینده ای نامشخص همچنان باقیست
خانومای محترم با مسافرت رفتن ببنید چیکار کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
تو چته که هر روز به همه زنها قر می زنهی . یادت باشه فقط حق داری به زن خودت قر بزنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
قدیما قر رو میدادن و غر رو میزدن
آقا چجوریه ک کشوری مثل ویتنام ک 68روز هست توش کرونا رفته با جمعیت 95میلیون فقط 179مبتلا داره، و کسی کشته نشده ولی ایران که یک ماه دیرتر از ویتنام کرونا اومد با جمعیت کمتر اینجوری شده واقعا چرا. همش بر میگرده ب مسول وظیفه شناس ک تو نطفه خفه کرد ولی اینجا قرنطینه نکردن اولین شهر رو و اینجوری شد
به نظرم امسال اولین سال در تاریخ شناخته شده بشر است که تمام معابد و بت کده ها بسته است و دیدیم خدای واحد خدای واحد همه است
در سالروز میلاد با سعادت قمر بنی هاشم ؛ حضرت عباس(ع) باب الحوائج ؛ همگی
دست به دعا بر داشته و از قادر متعال ، رفع شر این بلای خانمانسوز را از سر مردم دنیا مسئلت نموده و با همه توان به یاری مستمندان و نیازمندان آبرومند بشتابیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
حمید کالباسی سوسیس کالباس بهداشتی بفروش
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
آماده باش تا فروش کنیم ببم عسلم
يه چند روز سوزن امار رو ٣٠٠٠گير ميكنه قبلا رو ١٠٠٠نفر گير ميكرد اين نابغه هارو از كجا گير ميارن مسئول ميكنند بابا امارميدين تنوع داشته باشه مثلا يه روز ١٠٠٠يه روز٣٠٠٠يه روز١٧٠٠يه روز٤٢٠٠اين شكلي نابغه ها واقعي تر
خیلی از کشورها دارن روی کشف واکسن تحقیقات میکنن.جمهوری اسلامی،چرا در این گونه موارد کار نمیکند
در این وضعیت که همه دنیا درگیر این ویروس کشنده هستند و همدردی خاصی نسبت بهم نشان می دهند وقتی گزارش وزیر محترم دفاع در خصوص توان موشکی جدید را شنیدم بر خود بالیدم و از خرد مسوولان کشور خود خرسند شدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
موندم طعنه زدی یا جیز دیگه ؟چند تا علامت !!!؟؟؟!!!؟؟؟ میذاشتی
بسیاری از افراد سر شناس دنیا کمهای مالی به درمان بیماران کرونا در کشورشان کردن.یک نفر که سالن مد دارد،بنام رالف لورن،مبلغ 10 میلیون دلار به درمان کرونا در کشور خودش کمک کرده.چرا در کشور ما برخی ،با داشتن ثروت و منبع مالی زیاد ،چرا کمک مالی به کشورمان نمیکنند. . دولت جمهوری اسلامی تا بحال فقط در حد 6 میلیون دلار بودجه برای کرونا اختاص داده که خیلی کمه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
این همه موقوفات ثروتمند داریم که معلوم نیست عایداتشان کجا خرج می شود؟آیا نباید در چنین شرایطی به نیازمندان کمک کنند؟
هر روز بدتر از دیروز تازه اگر آمار واقعی باشد... ۳۴۶۲ نفر در وضعیت وخیم هستند.. برای اینکه آمار فوتی رو پایین بیارن میگن وخیم والا اونا همون فوتی ها هستند!
مسئولان چند روزی است سکوت اختیار کرده اند
در حد تلفن و ویدئو کنفرانس روئیت میشن !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چند تن از مسئولان هم همچنان مردم را به خزعبلات خرافی دعوت میکنند . ولی خودشان در قرنطینه ی کامل هستند !!!!!!!!
پاسخ ها
مسولان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
ما قول میدهیم از فردا برویم سرکوچه داد بزنیم و اینطوری سکوت رو بشکونیم
نگرانی از ابتلا به ویروس کم کم داره جاش رو به نگرانی از سفره های خالی مردم میده

دولت به فکر سود بانکی است و خبری از کمک های بلاعوض معیشتی به خانواده ها نیست

مردم تا حدی تحمل خواهند کرد ولی این وضع ادامه نخواهد یافت . بزودی مردم عصبانی از منازل بیرون خواهند آمد و شاهد اعتراضات عمومی خواهیم بود

دولت باید بدون فوت وقت کمکهای مالی به خانواده ها را شروع کند وگرنه ...............!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر میرسد نقطه اوج یا همان پیک تعداد مبتلایان را در روز داریم رد میکنیم . خدارا شکر
البته همراهی همگانی شرط تداوم است و تا زمانیکه کاملا ریشه کن نشده باشد ، امکان برگشت بیماری باشدت قبلی وجود خواهد داشت
امریکا میخواد امار کرونا رو به شکل محله به محله هم منتشر کنه تا کنه تا مردم از محله های الوده دوری کنن
اینجا اونوقت منی که تو شهرستان زندگی میکنم اخرین اطلاعاتم درمورد مبتلاهای شهرم مربوط به یه هفته قبله
اقا جان ما که نمیتونیم تا اخر تابستان خونه بشینیم
داریم از جیب میخوریم الان خداشاهده
یه فکری کنید
قبول داريم مسولين كوتاهي كردن ولي نقش خودمردم چي كه فكر ميكنن مرگ براي ديگران هست
در قدیم شنیده بودیم که فلانی از آب گندیده ( فاضلاب ) روغن میگیرد ،اما معنای حقیقی آنرا درست درک نکرده بودیم ؟ اما بحران ویروس کرونا ،حقیقت را بیان کرد ؟ که عده ای از این بحران دارند کسب درآمد آنچنانی میکنند ؟ اما این عده غافل هستند که ویروس کرونا از آنچه که فکر میکنند به آنها نزدیکتر است ؟ فقط منتظر یک فرصت لحظه ای است ، یقین بدانید که این ویروس کرونا یکی از ابزار اجرای عبرت برای بی عدالتی ،و خلافکاری است ؟،،
کره زمین توسط ویروس کرونا داره خودشو علیه میکروبی به نام انسان واکسینه میکنه. انسانی که کمر به نابودی کره زمین بسته. زمین که فقط مال انسانها نیست. زمین متعلق به تمام موجودات زنده هست.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
احسنت به تو ؛ مولکول فهمیده
مگه چند روز پیش تیتر نزدید"""تایید اثربخشی درمان کرونا توسط پزشکان آبادانی""" خب پس چرا باز هم داره کشته میده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
لاف بوده داداش
اگر شهرستان های کوچیک رو قرنطینه صد درصد کنن بعد دو سه هفته میشه با خیال راحت گفت توی اون شهر یا روستا کرونایی داریم یا نه و کم کم میتونن شهرهاییکه صد درصد سالم هستن و هیچ کرونایی در اونها نیست رو ببندن تا افراد جدید واردشون نشن و دقیق بدونیم کجاها سالمه و اگر کسی خواست وارد شهرهای سالم بشه باید بیست روز قرنطینه بشه با هزینه خودش بعد بتونه وارد بشه در مورد شهر های بزرگ هم میشه منطقه یا محله هارو همینکار رو کرد و بهترین راهکار از بین بردن این ویروس اول پاکسازی محله به محله هست و بعد قرنطینه محله های پاکسازی شده
اقا این کرونا خیلی جدی شوخی نداره واقعا کشنده است مردم باید یه کم تحمل کنند حتی اگر مونده کار نکنند تو خونه بمونند و از پس اندازشون خرج کنند تا که این بحران رد بشه وقت واسه کار کردن همیشه هست اگر الان خودتون و خانوادتون سالم بمونید می تونید بعدا کار کنید و جبران این بیکاری را بکنید ولی اگر رعایت نکنید ممکنه دیگه نتونید جبران کنید حتما که نباید تجربه کنیم تا درس بگیرم یه کم دقیق باشید می فهمید ویروس واقعا خطرناکه به فکر خودتون و خانواده باشید
با سلام تابناك محترم چند روز قبل سردار محمدعلي كريم نژاد كه از دوچشم نابيناي جانباز بودند درشهرستان خوي براثر بيماري كرونا وفات كرده اند ولي متاسفانه هيچ خبري از ايشان در ميان اخبار نيست
سلام چراازستاداجرای حضرت امام وشرکتهای آستان قدس رضوی برای حفظ جان ملت کمک نمیگیرندتابناک خواهش میکنم پیگیری کن.
تا حالا داشتن آمار مبتلایان رو کنترل میکردن که آمریکا بزنه بالاتر. حالا هم دارن سعی میکنن آمار کشته شده ها رو کنترل میکنن که بازم آمریکا بزنه جلو. بعد بگن ببینین ما چقدر خوبیم!
یکی از دلایل آمار فوتی کم در آبادان می تواند به ارتفاع این شهر از سطح دریا باشد بدلیل ارتفاع کم تنفس راحتتر انجام می پذیرد و بالطبع امکان ادامه حیات برای بیماران بیشتر فراهم است
فوری فوری
لطفا نقشه کرونایی کشور را حذف کنین.متاسفانه این نقشه با توجه به اینکه بروز هم نیست باعث هجوم افراد الوده به استانهایی شده که روی نقشه به ظاهر دارای درگیری کمتری هستن.
این ها چرا خجالت نمیکشن.میخوان مارو به کشتن بدن.ولمون کنین.دو ماه تعطیل کنین.بذارین جمع بشه.رو مالیات و پول بنزین حساب کردین حالا بخاطر درآمدتون میخواین مارو بکشین؟؟
مسئولین ما متاسفانه سواد و توان و بودجه لازم برای مبارزه با کرونا را ندارند.
من در خانه یک بچه گربه دارم. آمار شما را برایش بازگو کردم. هنوز داره میخنده به این آمار.
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
احسنت به تو ؛ ابو معو
سلام به آقای روحانی بفرمایید با کرنا نمیتوان زندگی کرد و کار کرد
ملت دیگر چاره ای به جز کنار گذاشتن آخوندهای متوهم و حکومت هر دمبیلی شان را ندارند.
باید انسانهای عاقل و دانشمند و انسان دوست اداره ی کشور را به دست گیرند نه آخوند متوهم و سپاه دزد و بسیج
متحجر و ....
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی