بازدید 20647
۴
خبر

تست کرونای ورزشکار سرشناس ایران مثبت شد

خوشبختانه روند مداوای حدادی در منزل به خوبی پیگیری می‌شود و به طور دقیق تحت نظر است. کلیه اقدامات با مشاوره متخصصین بویژه آقای دکتر صالحی متخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است.
کد خبر: ۹۶۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 27 March 2020

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی گفت: متاسفانه آزمایش کرونای احسان حدادی، قهرمان شایسته المپیک مثبت اعلام شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، تست کرونای احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا و دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ مثبت شد. در این راستا دکتر اشکان اردیبهشت در گفت‌وگویی با پایگاه خبری فدراسیون پزشکی ورزشی ایران گفت: همان طور که پیشتر اعلام شد از روز چهارشنبه حدادی را به شکل دقیق تحت نظر داریم و کلیه اقدامات لازم از قبیل: فراهم کردن تجهیزات پزشکی برای پیگیری درمان او انجام شده است. در این رابطه توسط متخصص عفونی ویزیت شده و دارو‌های لازم نیز برایش فراهم شد و در منزل قرنطینه شد.

وی افزود: با توجه به حمایت‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی تهران، خوشبختانه روند مداوای حدادی در منزل به خوبی پیگیری می‌شود و به طور دقیق تحت نظر است. کلیه اقدامات با مشاوره متخصصین بویژه آقای دکتر صالحی متخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است.

اردیبهشت در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران یادآور شد: تغییر نگران‌کننده‌ای در وضعیت بالینی حدادی روی نداده و روند درمان او رضایت‌بخش است.

تست کرونای ورزشکار سرشناس ایران مثبت شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رعایت نکرده .باید این افراد بیشتر مواظب باشند .انشالله که بزودی بهبود یابند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
خدا حفظت کند

بنده خدا ویروسی که باچشم و میکروسکوپ نوری دیده نمیشه از هزار راه میتونه وارد بشه ... و حتی از دهن بند رد بشه ضمن اینکه بسیاری فقط دستکش و دهان بند را به صورت فانتزی استفاده میکنند یعنی اینکه استفاده درست را بلد نیستند و اگر هم بلد باشند مراعات آن بسیار سخت هست و هر لحظه ممکنه دچار فراموشی شویم. ..

پس الکی قضاوت نکن که دچار میشی...
اقای دکتر صالحی چقدر برای مشاوره میگیرند.ایا امکان مشاوره برای مردم بدبخت هم فراهم هست؟؟؟؟
خدا ایشون و همه مریضای رو شفای عاجل بده . خسته ایم:(
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار