بازدید 5570

سرمربی معروف آرژانتینی دستمزدش را داوطلبانه کاهش داد

کد خبر: ۹۶۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 26 March 2020

در پی شیوع کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، درآمد باشگاه های حرفه ای سقوط کرده است و موج کاهش داوطلبانه دستمزد شروع شده که بیلسا تازه ترین آن است.

به گزارش تابناک ورزشی، لیدزیونایتد در حال حاضر در لیگ دسته اول انگلیس صدرنشین است و از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر انگلیس برخوردار است. مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی هدایت لیدز را برعهده دارد و در این شرایط او تصمیم گرفت که به تیم خود کمک کند.

با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات در تمام دنیا و همچنین قاره سبز شده است، تیم‌های مختلف باشگاهی با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو شده‌اند. در همین باره بیلسا به همراه بخشی از ستارگان تیم لیدز تصمیم گرفتند که دستمزد هفتگی خود را کاهش دهند. مارچلو بیلسا در هفته گذشته 34 هزار پوند از دستمزد هفتگی خود را کاهش داد تا به نوعی به تیم تحت هدایتش کمک کرده باشد.

پاتریک بمفورد و کیکه کاسیا بازیکنانی هستند که در توافق صورت گرفته مبنی بر کاهش دستمزد بازیکنان این باشگاه توافق کرده‌اند. در همین باره آندرآ رادریزانی عنوان کرد که در صورت نیمه تمام ماندن مسابقات باشگاه لیدز با یک فاجعه روبرو خواهد شد و آن‌ها تا ماه می بیش از 2.5 میلیون پوند را به دلیل عدم برگزاری دیدارهای خانگی خود از دست خواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار