بازدید 22977
۲
ویژه نامه ویدیویی نوروزی «تابناک»، روز هفتم

«دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی

بهار هزار و چهارصد، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است که با عدم سفر و تداوم این خانه نشینی موثر، شاهد کنترل کامل بحران کرونا در ایران در ماه‌های پیش رو باشیم و آهسته آهسته شرایط به حالت عادی بازگردد.
کد خبر: ۹۶۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ 27 March 2021

بهار هزار و چهارصد، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است که با عدم سفر و تداوم این خانه نشینی موثر، شاهد کنترل کامل بحران کرونا در ایران در ماه‌های پیش روی باشیم و آهسته آهسته شرایط به حالت عادی بازگردد. از این دوران می‌توان به فراگیری یک دوره آموزشی استفاده کرد و یک مهارت به مهارت‌ها افزود و یا دست به خلق یک اثر متناسب با سلیقه و استعداد پرداخت و یا کوشید یک استعداد را تقویت و ثمره‌اش را در دوران پساکرونا تجربه کرد.

در این دوران بس پیچیده که پایانش مبهم است و باید تا مدتی به آن عادت کرد و زندگی و کسب و کار را نیز تا جای ممکن از راه دور با آن تطابق داد، انتظار این است زمینه‌های لازم نیز فراهم شود و احساس آرامش مالی و افزایش امنیت شغلی در این مسیر برداشته شود و در عین حال، زمینه‌های فرهنگی نظیر رعایت حریم‌های شخصی به ویژه برای آن گروه که ناچارند در سر کار حاضر شوند، نیز تقویت شود تا شاهد کمترین آسیب‌ از این ناحیه باشیم.

«دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی

دعوت‌تون می‌کنیم مجموعه ویدیوهای روز هفتم نوروز را در این ویژه نامه تماشا کنید.

 

مستان سلامت می‌کنند ؛ محمدرضا شجریان

اجرای قطعه «رندان سلامت می‌کنند» که یکی از غزلیات مولوی در دیوان شمس با تغییراتی است را با صدای استاد محمدرضا شجریان در «تابناک» می‌بینید و می ‌شنوید.

 

من ایرانی‌ام ؛ علیرضا عصار

من ایرانی ام، قطعه‌ای از علیرضا عصار است. موزیک ویدیو من ایرانی‌ام را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

«دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری

«دوش چه خورده‌ای دلا» یکی از غزلیات دیوان شمس مولانا جلال الدین بلخی است که شهرام ناظری در کنسرت تبریز اجرا کرده است. این اجرای زیبا را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

لیلا سوار بر کاروسل ؛ انور براهم

«انور براهم یا اَنوَر ابراهیم / Anouar Brahem» نوازنده تونسی است که ساز بربط (عود) را وارد سبک های جاز و عصر نو کرده‌ است. «لیلا سوار بر کاروسل / Leila Au Pays Du Carrousel» یکی از قطعات این نوازنده برجسته است که در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

دلبر ؛ محسن چاوشی

«دلبر» یا «عاشق شده‌ام بر وی» قطعه‌ای از محسن چاوشی بر اساس یکی از اشعار مولوی است که برای فیلم مصادره ساخت. این موزیک ویدیو را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

 

چرا و چگونه گفت‌وگوی روزمره داشته باشیم؟

گاهی در موقعیتی قرار می‌گیرید که دوست دارید با کسی در یک جای عموی گفت‌وگو کنید؛ اما هر چه فکر می‌کنید، نمی‌دانید چطور گفت وگویتان را شروع کنید. یا اینکه گفت‌وگو را شروع می‌کنید، اما بعدش نمی‌توانید آن را ادامه دهید. در این ویدیو می‌بینید که چطور یک گپ و گفت روزمره را با مردم شروع کنید و چطور آن را ادامه دهید و اینکه اصلا چرا این گپ و گفت‌وگوها اهمیت دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شعر دلبر از مولوی نیست
آقای علیرضا عصار من ننگ میکنم و خجالت میکشم و شرمسارم که یک ایرانی‌ام.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل