بازدید 3763

کرونا تولید هواپیماهای بمباردیه را در کانادا متوقف کرد

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت هواپیماسازی بمباردیه (Bombardier) کانادا قصد دارد در راستای وضع محدودیت های دولتی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به طور موقت خط تولید هواپیماهای خود را متوقف کند.
کد خبر: ۹۶۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۶ 25 March 2020

کرونا تولید هواپیماهای بمباردیه را در کانادا متوقف کردگزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت هواپیماسازی بمباردیه (Bombardier) کانادا قصد دارد در راستای وضع محدودیت های دولتی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به طور موقت خط تولید هواپیماهای خود را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشی که در رویترز به نقل از یک منبع آگاه در روز دوشنبه منتشر شده است، شرکت هواپیماسازی بمباردیه (Bombardier) کانادا به تازگی از تعطیلی و توقف خط تولید هواپیماهای خود به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و دستور دولت کانادا برای توقف کسب و کار و تجارت های غیرضروری، خبر داده است.

با اینکه آنا کریستوفارو ، سخنگوی شرکت بمباردیه با انتشار ایمیلی خاطرنشان کرده بود که این شرکت در حال بررسی دستور دولتی استان های انتاریو و کبک و تاثیر آن بر فعالیت‌های این شرکت هواپیماسازی است، اما به نظر می رسد که بمباردیه به زودی خط تولید هواپیماهای خود را تا ۱۳ آوریل و یا حتی تا اطلاع ثانوی متوقف خواهد کرد تا بدین ترتیب از دستور دولت مبنی بر تعطیلی تمامی کسب و کار های غیر ضروری و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا در کانادا پیروی کرده باشد.

پیشتر نیز گزارش‌های منتشر شده نشان می داد که برخی از کارگران فعال در کارخانه بمباردیه در تورنتو پس از جواب مثبت آزمایش کرونای آنها از کار در کارخانه مرخص شده و به قرنطینه خانگی و مداوای پزشکی فرستاده شده‌ بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل