بازدید 5621

ستاره رئال مادرید قهرمان بازی رایانه‌ای لالیگا شد!

آسنسیو که روز‌های خانه‌نشینی‌اش بعد از مصدومیت با قرنطینه خانگی به خاطر شیوع کرونا تمدید شده است، روز گذشته (یکشنبه) در تورنمنت بازی ویدئویی فیفا ۲۰ لالیگا قهرمان شد.
کد خبر: ۹۶۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 23 March 2020

مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید در روز‌های خانه‌نشینی مهارتش در بازی‌های رایانه‌ای را به رخ رقبای خود در سایر تیم‌های لیگ اسپانیا کشید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رویترز، مارکو آسنسیو تمام فصل را به خاطر پارگی رباط صلیبی‌اش در اردوی پیش فصل رئال مادرید از دست داده و اکنون هم به خاطر شیوع کرونا مشخص نیست که چه زمانی بتواند به میادین برگردد. با این حال این موضوع سبب نشده که او از کسب جام در فوتبال اسپانیا باز ماند، البته نه در زمین چمن، بلکه در یکی از بازی‌های رایانه‌ای.

آسنسیو که روز‌های خانه‌نشینی‌اش بعد از مصدومیت با قرنطینه خانگی به خاطر شیوع کرونا تمدید شده است، روز گذشته (یکشنبه) در تورنمنت بازی ویدئویی فیفا ۲۰ لالیگا قهرمان شد.

آسنسیو در بازی‌ رایانه‌ای قهرمان لالیگا شد

در روز‌هایی که لالیگا به خاطر شیوع کرونا در اسپانیا تعطیل است، آسنسیو و دیگر بازیکنان این لیگ از زمین چمن پشت کنسول‌های بازی رفتند تا در یک تورنمنت آنلاین که به همت ایبای یانوس، گزارشگر بازی‌های رایانه‌ای فوتبال و تحت نظارت سازمان لیگ فوتبال اسپانیا برگزار شد، شرکت داشته باشند.

در فینال این تورنمنت که ۱۷۰ هزار بازدید کننده هم داشت، آسنسیو با تیم رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۴ بر یک آیتور رویبال از تیم لگانس را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان تورنمنتی شود که در آن ۱۸ تیم از ۲۰ تیم حاضر در این فصل لالیگا یک نماینده داشتند.

در این تورنمنت تنها تیم‌های بارسلونا و مایورکا هیچ نماینده‌ای نداشتند، چون این دو باشگاه با شرکت بازی‌های یارانه‌ای «کونامی» سازنده بازی PES۲۰۲۰ رقیب اصلی بازی FIFA۲۰ قرارداد اسپانسری دارند و به موجب این قرارداد اجازه همکاری با شرکت تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای فیفا یعنی EA Sport را ندارند.

این تورنمنت رایانه‌ای در تلویزیون اسپانیا هم پخش و باعث جمع‌آوری ۱۴۰ هزار یورو عواید مالی برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا شد، ویروسی که در اسپانیا تا کنون جان بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر را گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل