بازدید 30945
۸

کارنامه و نتایج یکساله کی روش در تیم کلمبیا+جدول

کارلوس کی روش در ۱۴ بازی (چهار بازی در کوپا آمریکا و ده بازی دوستانه) تیم ملی کلمبیا را هدایت کرد. در این رقابت‌ها به ۸ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست و میانگین عملکرد ۶۶.۶ درصد پیروزی رسیده
کد خبر: ۹۶۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 23 March 2020

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی که هشت سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و با این تیم دوبار پیایی به جام جهانی صعود کرد، بعد از جدایی زمستان سال 97 از یوزها ، یک سال پیش رسما کارش روی نیمکت کلمبیا را آغاز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی پرتغالی که اولین بار تیمش را مقابل ژاپن هدایت کرد، در این دیدار با نتیجه ۰-۱ و تک گل رادامل فالکائو به پیروزی رسید. در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹، "دوران کی روش" در تیم ملی کلمبیا آغاز شد. قرارداد سرمربی پرتغالی یک ماه و نیم پیش رسمی شده بود، اما کی روش در این تاریخ نخستین بار به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا هدایت کرد و تیمش در یک بازی دوستانه در ورزشگاه نیسان یوکوهوما با یک گل ژاپن را شکست داد. تیم کی روش در ادامه همچنین با کره جنوبی نیز روبرو شد.

کارنامه و نتایج یکساله کی روش در تیم کلمبیا+جدول

تغییر قابل انتظار کی روش در لیست دعوت شدگان

طی این یک سال در تیم ملی کلمبیا تغییراتی اتفاق افتاده است. از برنامه تاکتیکی گرفته تا بازیکنان، برخی پست‌ها عوض شده و برخی بازیکنان دیگر دعوت نمی‌شوند. دیوید اوسپینا، خوان فرناندو کوئینترو و سانتیاگو آریاس در تور آسیا حضور نداشتند و با وجود دعوت شدن، مصدوم شده بودند. خوان کوادرادو نیز غایب بود.

کی روش از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرده و از خامس به عنوان بازیکن شماره ۱۰ و موریل و ویلا به عنوان وینگر بهره برد اما در ادامه سیستم کی روش به ۳-۳-۴ تغییر یافت، باریوس بازیکن شماره ۵ شد و کوادرادو و مورنو بیشتر مرکز را پوشش دادند. خامس نیز از مرکز تغییر موقعیت داد و وینگر چپ شد، در ادامه نیز غیبت او در ترکیب توسط لوییز دیاز و روگار مارتینز پوشش داده شد. در گذشته دایور ماچادو و پالاسیوس وینگر بودند. این دو بازیکن که در آن زمان پیراهن اتلتیکو ناسیونال را بر تن داشتند، هرگز مورد توجه کارلوس کی روش قرار نگرفتند. ویلیام تسیلو و استفان مدیانه، جای آن‌ها را گرفتند و وارد ترکیب شدند.

کارلوس کی روش در کلمبیا به روایت ارقام

از آغاز سال ۲۰۱۹، کارلوس کی روش در ۱۴ بازی (چهار بازی در کوپا آمریکا و ده بازی دوستانه) تیم ملی کلمبیا را هدایت کرد. در این رقابت‌ها به ۸ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست و میانگین عملکرد ۶۶.۶ درصد پیروزی رسیده است. تیم ملی کلمبیا تحت هدایت او ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۷ گل دریافت کرده است.

داوینسون سانچز بازیکنی است که بیشترین دقایق را در "دوران کی روش" در ترکیب بوده و ۱۲۰۰ دقیقه بازی کرده است، بعد از او نیز ویلمار باریوس با ۸۵۶ دقیقه قرار دارد. در حالی که ماتئوس اوریبه، دوان زاپاتا و لوئیس موریل هر کدام با سه گل بهترین گلزن تیم کی روش بودند و خامس رودریگز نیز با سه پاس گل از این حیث بهترین بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
بد نیست بگید همون باخت ها متعلق به بازی کوپا آمریکا و حذف کلمبیا از این چام هست خخخخ. بازی های دوستانش رو هم دیدیم جناب دلال موزامبکی
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
مرد حسابی کلمبیا حتی یدونه باخت هم نداشت تو کوپا آمریکا.لاقل فوتبال رو دنبال کن بد نظر بده.البته مشخصه طرفداره کدوم تیم هستی
یک آماری هم از تیم ملی ایران بعد از کیروش بدید
زنده باد کی روش دوست داشتنی.چقدر دلمون برات تنگ شده و جات خالیه.همینطور جای عادل.
آقا محمود با آوردن کی روش نشان داد که حداقل از فوتبال چیزهای زیادی سرش میشه، دولت بی تدبیران حتی تیم های باشگاهی رو هم نابود کردن تیم ملی که به زباله دان تاریخ رفت.
کی روش به تیم ملی برگردانید
مهندس یه نگاه به جدول بنداز تو کوپا امریکا یه تساوی داشته و بقیش رو برده!
انگلسیتو تقویت کنی بد نیس
واقعا مربی بی نظیری بود کی روش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل