بازدید 5697

نگرانی شدید ستاره تیم‌ملی از ابتلای خانواده‌اش به کرونا

چه در روز‌هایی که تمرینات انجام می‌شد چه در این روز‌ها که بازیکنان در قرنطینه هستند مجید حسینی یک لحظه از تلفن خود دور نشده و مدام در حال رصد کردن وضعیت سلامتی اقوام نزدیکش در ایران است
کد خبر: ۹۶۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 23 March 2020

رسانه ترکیه‌ای براساس خبر‌هایی دریافتی از بازیکنان ترابزون اسپور مدعی شد ستاره ایرانی در روز‌های گذشته یک لحظه از تماس‌های تلفنی با خانواده اش غافل نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، ترکیه جزو آخرین کشور‌هایی محسوب می‌شود که از چند روز قبل قرنطینه برای مقابله با شیوع کروناویروس را در دستور کار خود قرار داده است. دستورالعمل‌های وزارت بهداشت این کشور تمامی رقابت‌های باشگاهی و ورزشی را تعطیل کرد تا ستاره‌های سوپرلیگ این کشور در قرنطینه به سر ببرند.

تا پیش از این دستورالعمل اما ستاره‌های ترابزون اسپور با اتفاقات عجیبی از سوی هم تیمی ایرانی خود روبرو بودند تا جایی که سایت ۶۱saat در گزارشی عجیب مدعی شد بازیکنان ترابزون اسپور یک لحظه مجید حسینی را دور از تلفن همراه خود ندیدند، چون این بازیکن به شدت نگران و مضطرب سلامتی خانواده اش در ایران بود.

در گزارش این سایت آمده است: « چه در روز‌هایی که تمرینات انجام می‌شد چه در این روز‌ها که بازیکنان در قرنطینه هستند مجید حسینی یک لحظه از تلفن خود دور نشده و مدام در حال رصد کردن وضعیت سلامتی اقوام نزدیکش در ایران است. برخی نزدیکان به مجید حسینی در اردوی بوردو-ماوی‌ها رفتار‌های روز‌های گذشته او در خصوص نگرانی اش بابت سلامتی خانواده اش را عجیب توصیف کردند، اما حالا می‌توان درک کرد او چرا این وضعیت را تجربه کرده است».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار