بازدید 13335
۹

آمار عجیب مسمومیت الکلی در یک شهر کوچک خراسان

مصرف الکل دست ساز در تربت جام طی چند روز گذشته ۱۱ تن را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۹۶۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ 23 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام روز دوشنبه با بیان این مطلب گفت: متاسفانه تعداد مسمومیت افراد استفاده کننده از این مایعات دست ساز در این شهرستان به ۱۲۵ نفر رسیده است.

محمد افکار افزود: از این تعداد فوتی ۶ تن در بیمارستان سجادیه شهر تربت جام و پنج تن در مراکز درمانی شهر مشهد فوت کرده اند.

وی اظهار کرد: تعدادی از این افراد مسموم شده هم به صورت سرپایی مداوا شده و هم اکنون ۲۴ نفر در بیمارستان سجادیه شهر تربت جام بستری هستند که وضعیت ۶ نفر از آنها وخیم است.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حال حاضر برخی از مردم به دلیل ناآگاهی با هدف پیشگیری از ابتلای به کرونا مبادرت به مصرف خوراکی الکل می کنند در حالی که این اقدام هیچ تاثیری در پیشگیری و درمان کرونا ندارد.

افکار، نابینایی، از کار افتادن کلیه و خطر مرگ را از جمله تبعات و عوارض جدی مصرف الکل برشمرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
حالا همه بیماران و کشته شدگان کرونا را به اسم مسمومیت الکلی جا بزنید.اولا مردم اینقدر ها هم احمق نیستند که الکل بخورند .در ثانی شهرهای مذهبی کلا مشروبات الکلی را حرام می دانند.
تا کی می خواهید چشمتون رو بر واقعیت ببندید؟ اینها مصرف کنندگان مشروب در کشورند که به دلیل کمبود الکل در اثر کرونا بهشون مشروب تقلبی می روشند
حالا كه همه ايران مصرف ميكنن اصلشو وارد كنند كه مردم نميرن
چرا آب و صابون نمی خورند آنکه بهتر پاک میکنه اینها را شلاق بزنند تا دیگر از این غلط ها نکنند
عجیب نیست. سرتان راازداخل برف بیرون بیارید. ببینید مردم چطور زندگی میکنند. مصرف مشروبات الکلی بین مردم رایج است.
نخیر از قدیم هم الکل مصرف میکردن منتها الان چون الکل سفید کم شده باز یه عده الکل صنعتی رو سفید میکنن میدن به اینا و اینام مثل همیشه میخورن و اینجوری میشن
ملت دو رو و همیشه در صحنه ایران مشروب خواران خوبی هستند آگه میبینید تو این چند وقت اینقدر مصدوم هست دلیلش فراوانی الکل تقلبی است.
اقا جان چرا اکاذیب منتشر میکنید... چه کسی گفته بحث ضدعفونی هست؟! چرا وایتکس نمیخورن؟ چرا بنزین نمیخورن؟ اقا جان مشروب هست... متاسفانه مشروب ساز عزیز از الکل صنعتی استفاده کرده است. سخت است گفتن این ...؟؟
خوبه که منع قانونی وشرعی داره ازاد بود چی میشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی